کد خبر : 1745297 | 04 فروردين 1400 ساعت 15:50 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

موراتا: رونالدو مشکلی با حضور در یوونتوس ندارد

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس در مورد آینده کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

موراتا: رونالدو مشکلی با حضور در یوونتوس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر و به خصوص بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، اخبار و شایعات زیادی در مورد آینده کریستیانو رونالدو، احتمال جدایی این بازیکن از یوونتوس و البته بازگشت او به رئال مادرید منتشر شده است. آلوارو موراتا، مهاجم گلزن بیانکونری مدعی شد نارضایتی رونالدو از عدم موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا است، نه بازی کردن در لباس این تیم. خود آلوارو موراتا نیز به صورت قرضی در یوونتوس بازی می کند و احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد.

 

1550222

 

آلوارو موراتا گفت: "من علاقمندم اتلتیکومادرید در این فصل فاتح لالیگا بشود، زیرا رسیدن به این هدف برای این باشگاه و هوادارانش معنای فراوانی دارد. وقتی قرضی در تیمی بازی می کنید و دو باشگاه در رابطه با تصمیم گیری در مورد آینده شما دخیل هستند، دیگر نظر بازیکن اهمیت زیادی ندارد. من در اتلتیکومادرید خوشحال بودم و حالا نیز برای حضور در یووه راضی هستم. من در ایتالیا خوشحالم. من می خواهم همان جایی بازی کنم که هواداران علاقه دارند.

 

آینده کریستیانو رونالدو؟ من فکر نمی کنم رونالدو تمایل به ترک یوونتوس داشته باشد. او عادت دارد در فینال های لیگ قهرمانان اروپا پیروز شود، اما این اتفاق در یوونتوس رخ نمی دهد و مسئله این است، نه نارضایتی از حضور در تورین.

 

اما در کل رونالدو در یوونتوس راضی و خوشحال است. آیا رونالدو به رئال مادرید باز خواهد گشت؟ صادقانه من و او در مورد همه چیز به جز فوتبال صحبت می کنیم."

دیدگاه‌ها