کد خبر : 1745304 | 04 فروردين 1400 ساعت 16:49 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

جسی لینگارد:

ساوتگیت به من گفت از یونایتد جدا شو!

جسی لینگارد فاش کرد بعد از مشورت با سرمربی تیم ملی انگلیس از منچستریونایتد جدا شده است.

ساوتگیت به من گفت از یونایتد جدا شو!

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد بعد از چند فصل بازی کردن در منچستریونایتد، در فصول پایانی کمتر در ترکیب ثابت قرار می گرفت و سال گذشته نیز تقریبا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود. جسی لینگارد در تابستان سال گذشته در انتقالی قرضی به پیشنهاد وستهام پاسخ مثبت داد و در این مدت زیر نظر دیوید مویس عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است. حالا جسی لینگارد مدعی شد برای انتقال به وستهام با گرت ساوتگیت مشورت کرده است.

 

1569304

 

جسی لینگارد گفت: "گرت ساوتگیت باور و اعتقاد زیادی به من دارد، او اولین بار من را در ترکیب تیم ملی انگلیس قرار داد و من به این موضوع افتخار می کنم. حتی زمانی که خیلی بازی نمی کردم هم با ساوتگیت در ارتباط بودم و او در مورد آنچه باید انجام دهم من را نصیحت می کرد.

 

جدایی از منچستریونایتد؟ برنامه ام این بود که انتقال درستی داشته باشم، خواه انتقال به تیم دیگری در قاره اروپا باشد و خواه ماندن در لیگ برتر انگلیس. اما گرت ساوگیت در آن مقطع به من گفت که اگر من جای تو بودم، فصل بعد هم در لیگ برتر می ماندم. بعد از شنیدن این جمله، دیگر هدف من یک تصمیم درست و انتقال به یک تیم لیگ برتری بود و رفتن به وستهام کار صحیحی بود و من در این تیم خیلی خوب جا افتادم و هماهنگ شدم."

دیدگاه‌ها