کد خبر : 1745330 | 04 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 30.2K بازدید | 4 دیدگاه

فرناندو هیه رو:

اگر جای رئال بودم، هالند و امباپه را جذب می کردم

فرناندو هیه رو، اسطوره رئال مادرید، معتقد است که این باشگاه باید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

اگر جای رئال بودم، هالند و امباپه را جذب می کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند این ستاره نروژی مورد توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید قرار گرفته است. از طرف دیگر کیلیان امباپه دیگر ستاره جوانی محسوب می‌شود که مدت هاست بحث حضور او در جمع کهکشانی‌ها وجود دارد.

 

گزارشات مختلف حاکی از آن است که رئال مادرید قصد دارد در تابستان پیش رو هر طور که شده یکی از بین هالند یا امباپه را به خدمت بگیرد اما اسطوره باشگاه اسپانیایی معتقد است که لوس بلانکوس باید هر دوی این بازیکنان را جذب کند. فرناندو هیه در مصاحبه ای با رادیو مارکا در این باره گفت: " اگر من جای رئال مادرید بودم هالند و امباپه را به خدمت می گرفتم."

 

 

1574266

 

 

یکی از ستاره هایی که طی سال های اخیر با امیدهای فراوان توسط رئال مادرید به خدمت گرفته شد ادن هازارد بود. با این حال ستاره بلژیکی نتوانسته روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند چرا که دائماً با مصدومیت های متوالی روبرو شده است. فرناندو هیه رو در این باره نیز گفت: " به نظر من هازارد یک بازیکن عالی و جزو 10 ستاره برتر دنیا محسوب می شود. شاید خوب باشد که در دوران ریکاوری اش کمی با او صحبت کنم."

 

 

1569174

دیدگاه‌ها