کد خبر : 1745351 | 04 فروردين 1400 ساعت 22:48 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: روملو لوکاکو یک بازیکن حیاتی برای ماست

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی، تمجید ویژه ای از هموطن خود یعنی روملو لوکاکو انجام داده است.

دی‌بروین: روملو لوکاکو یک بازیکن حیاتی برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در این فصل تا کنون 25 گل در 34 مسابقه در همه رقابت ها برای اینتر به ثمر رسانده است؛ در واقع می‌توان گفت که ستاره بلژیکی یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت نراتزوری در این فصل رقابت‌های سری آ بوده است و آنتونیو کونته برای استمرار نتایج خوب و فتح اسکودتو حساب ویژه ای روی درخشش این بازیکن باز کرده است.

 

 

1577280

 

 

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی و هم وطن روملو لوکاکو، در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به تمجید از این بازیکن پرداخته و می گوید: "روملو یک بازیکن حیاتی برای ماست. حضور او در تیم همیشه یک مزیت است. او یکی از کامل‌ترین مهاجمان اروپا است. ویژگی های او به ما امکان می دهد که عملکرد خوبی داشته باشیم. هرچه بازیکنان خوب بیشتری در اختیار داشته باشیم، شانس‌مان برای موفقیت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی افزایش خواهد یافت."

 

به دلیل افزایش تعداد افراد کرونایی در باشگاه اینتر حضور روملو لوکاکو در اردوی تیم ملی بلژیک کاملا مبهم بود اما نهایتاً او با کمی تاخیر به جمع شاگردان روبرتو مارتینز اضافه شد. دی بروین در این باره نیز گفت: " خوشبختانه بعد از اتفاقاتی که در اینتر رخ داد، او به جمع ما اضافه شد. ما از اینکه او در کنار ماست بسیار خوشحال هستیم و اکنون اعتماد به نفس بیشتری داریم."

 

 

1584622

دیدگاه‌ها