کد خبر : 1745387 | 05 فروردين 1400 ساعت 10:42 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

سانتوس: آینده پرتغال کاملا امیدوارکننده است

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است که تیمش برای ارائه عملکرد بهتر به هماهنگی بیشتری احتیاج دارد.

سانتوس: آینده پرتغال کاملا امیدوارکننده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در دیداری دشوار و با تک گلی که بازیکن آذربایجان به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، این تیم را شکست داد تا شروعی خوب در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر داشته باشد.

 

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی خفیف تیمش مقابل آذربایجان گفت: " ما در این مسابقه با برخی مشکلات روبرو شدیم و این موضوع غیر قابل انکار است. در نیمه دوم تیم فاقد روح و انرژی مناسب بود. مدتی است که کنار یکدیگر بازی نمی‌کنیم و طبیعی است که هماهنگی مان کمی طول بکشد. با این حال آنچه را که همه انتظار داشتند را انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم.

 

 

1584691

 

 

اگرچه با گل به خودی اما ما در پایان به پیروزی رسیدیم و فکر می کنم که شایسته بردن با اختلاف یک گل بودیم. من از عملکرد تیم کاملاً راضی هستم حتی اگر جای پیشرفت وجود داشته باشد. آینده ما کاملا امیدوار کننده است."

 

جیوانی دی بیاسی، سرمربی ایتالیایی آذربایجان، نیز پس از این بازی گفت: " این یک نتیجه قابل قبول است. بسیاری از این ترس داشتند که پرتغال می تواند گل های زیادی به ما بزند. ما در نیمه اول کمی ترسو بودیم اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بهتر شدیم؛ حتی با وجود اختلاف فنی موجود بین دو تیم."

 

 

1584689

دیدگاه‌ها