کد خبر : 1745442 | 05 فروردين 1400 ساعت 15:38 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سال گذشته هم از ذوب آهن پیشنهاد داشتم؛ 

رنجبری: جایگاه مجتبی حسینی بالاتر از این‌هاست

پیمان رنجبری مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال گل گهر که نقش پررنگی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، در نیم فصل دوم لیگ بیستم راهی ذوب آهن شد.

رنجبری: جایگاه مجتبی حسینی بالاتر از این‌هاست

 به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری در مورد روزهایی که با تیم گل گهر در نیم فصل اول سپری کرد به خبرنگار ما گفت: گل گهر باشگاه خوبی است و از لحاظ سخت افزاری یکی از بهترین باشگاه ها است. من دو سال و نیم آنجا بودم و از همه نظر جزو بهترین باشگاه ها است و امیدوارم که این تیم موفق باشد.


 او در مورد پیوستن به ذوب آهن  ادامه داد: ذوب آهن یکی از باشگاه‌های پر افتخار ایران است و همه این را می‌دانند و به نظرم هر بازیکنی دوست دارد در این تیم حتی برای یکسال هم که شده بازی کند.  من سال گذشته نیم فصل به این تیم آمدم تا قرارداد ببندم ولی نتوانستم رضایت نامه بگیرم ولی امسال با توجه به آمدن آقای حسینی که به نظرم  یکی از بهترین مربیان و فنی ترین این مربی های  لیگ است. خدا را شکر که توانستم بیایم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.


 این بازیکن در مورد کار با مجتبی حسینی اضافه کرد: کار کردن با آقا مجتبی خیلی لذت بخش است و او یک مربی  کم نظیر از لحاظ اخلاقی و فنی است و با همه بازیکنان رفیق است و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آقای حسینی را بدهم. از همه مهمتر امیدوارم به  حقش در بحث مربیگری در فوتبال برسد. او یکی از بهترین مربیانی است که من زیر نظرش کار کردم و انشاالله به جایگاه اصلی اش که خیلی بالاتر از این حرف‌ها است برسد.
وی در مورد اینکه آیا اوضاع ذوب آهن در ادامه راه بهتر می‌شود یا خیر گفت: ما از نظر  فنی و تاکتیکی و هم از نظر دوندگی هفته به هفته  بهتر می‌شویم و مطمئن باشید که هم در لیگ جایگاه خوبی به دست می‌آوریم و هم در حذفی انشاالله حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. 


مهاجم جدید سبزپوشان اصفهانی در باره دیدار با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: ۱۲ بازی داریم و هر ۱۲ بازی برای ما فینال محسوب می‌شود و همه آنها ۶ امتیازی است. مطمئن باشید که با تمام قوا، تمرکز و توان تلاش می‌کنیم که این بازی را ببریم و حداکثر امتیاز را  بگیریم. 


رنجبری در پایان ضمن تبریک سال نو اینطور حرف هایش را خاتمه داد: سال نو را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم که ۱۴۰۰ برخلاف ۱۳۹۹ سال بسیار خوبی برای همه باشد و از دست ویروس کرونا به کلی راحت شویم.

دیدگاه‌ها