کد خبر : 1745461 | 05 فروردين 1400 ساعت 16:40 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب شد؛ بایرن علاقه ای به وینگر رئال مادرید ندارد

بیلد شایعات مربوط به علاقه بایرن مونیخ به جذب لوکاس واسکز را تکذیب کرد.

تکذیب شد؛ بایرن علاقه ای به وینگر رئال مادرید ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز بازیکنی بوده که در فصول گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او در رئال مادرید مطرح شده است اما این بازیکن در در چند هفته اخیر با توجه به مصدومیت دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا در پست دفاع راست به میدان رفته و اتفاقاً نمایش های خوبی را از خود ارائه داده است.

 

وینگر اسپانیایی آخرین ماه‌های قرارداد خود با باشگاه رئال مادرید را پشت سر می گذارد و او در پایان فصل می‌تواند به شکل رایگان از این تیم جدا شود. این در حالی است که رسانه های اسپانیایی ادعا می‌کنند که زین‌الدین زیدان خواهان حفظ لوکاس واسکز شده است اما در عین حال مذاکرات برای تمدید قرارداد او به بن بست خورده و در واقع باید به جدایی او از جمع کهکشانی‌ها را قطعی تلقی کرد.

 

 

1580032

 

 

از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی لوکاس واسکز نام برده شده اما طی روزهای اخیر گزارشات حاکی از آن بود که این بازیکن به شدت مدنظر بایرن مونیخ قرار گرفته و این باشگاه به جذب او بسیار نزدیک شده است.
اما خبر انتقال احتمالی لوکاس واسکز به جمع شاگردان هانسی فلیک با واکنش نشریه بیلد آلمان روبرو شده است. این منبع ضمن تکذیب خبر علاقه بایرن به وینگر اسپانیایی مدعی شده که باواریایی‌ها هیچ برنامه ای برای به خدمت گرفتن این بازیکن ندارند و باید این مسئله را منتفی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها