کد خبر : 1745487 | 05 فروردين 1400 ساعت 19:53 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو موراتا:

در چلسی تا مرز افسردگی پیش رفتم!

آلوارو موراتا در مورد دوران دشوار حضور خود در چلسی صحبت کرده است.

در چلسی تا مرز افسردگی پیش رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید در ژانویه سال 2019، یک دوره ناامید کننده 18 ماهه را در استمفوردبریج سپری کرد. موراتا که حالا با انتقال به یوونتوس تولدی دوباره یافته، اعتراف کرد در چلسی فاصله ای تا ابتلا به بیماری افسردگی نداشته است.

 

آلوارو موراتا گفت: "من هرگز افسردگی نداشته ام و امیدوارم که هرگز چنین اتفاقی برایم رخ ندهد، اما در چلسی تا مرز ابتلا به این بیماری پیش رفتم. من معتقدم در این باشگاه آنگونه که باید به من اهمیت داده نمی شد. وقتی از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار ندارید تبدیل به بدترین دشمن خود می شوید. در آن لحظه مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، زیرا شما همیشه علیه خود مبارزه می کنید. افسردگی یک بیماری است، درست مثل شکستن مچ پا.

 

1584837

 

همانطور که ما در سالن بدنسازی یا زمین تمرین می کنیم تا تکنیک و توانایی های تاکتیکی خود را بهبود ببخشیم، معتقدم باید ذهن خود را نیز تمرین بدهید. شما باید آماده باشید و مراجعه به روانشناس به شما کمک زیادی می کند.

 

حتی در سال های اخیر و برای نسل من نیز مراجعه به روانشناس یک امر طبیعی دیده نیست، اما به ناچار، این کار باید تبدیل به عرف شود. امروز کار امر بیشتر رایج شده و روزی فرا خواهد رسید که اجباری خواهد بود. همیشه انسان هایی وجود دارند که دوران سختی را پشت سر می گذارند. اگر من در فصل اول حضورم در چلسی حرفه ای تر رفتار می کردم، فکر می کنم همه چیز برای من بهتر پیش می رفت."

دیدگاه‌ها