کد خبر : 1745508 | 05 فروردين 1400 ساعت 22:47 | 69.9K بازدید | 2 دیدگاه

برد سه گله بحرین مقابل حریف بعدی ایران

حریف تدارکاتی تیم ملی ایران در دیدار برابر بحرین شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال سوریه که روز سه‌شنبه هفته آینده باید در دیداری تدارکاتی مقابل ملی پوشان فوتبال ایران قرار بگیرد، امشب در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف بحرین رفت.

 

تیم ملی بحرین که یکی از رقبای شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا است، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ملی این کشور مقابل سوریه قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی شد.

 

 

1584864

 

اسماعیل عبداللطیف در دقیقه ۲۱ از روی نقطه پنالتی برای بحرین گلزنی کرد، اما محمد عثمان در دقیقه ۳۲ گل تساوی را با ضربه پنالتی پاسخ داد.

 

در دقیقه ۳۶ بحرین روی یک ضد حمله سریع از جناح چپ زمین و با پاس در عرض محمد مرهون به مقابل دروازه سوریه، گل دوم را به ثمر رساند و با برتری ۲ بر یک به رختکن رفت.

 

محمد مرهون که نمایش موثری روی دو گل ابتدایی تیمش داشت، در دقیقه ۶۷ با نفوذ سریع تا محوطه جریمه سوریه و شوت کم‌قدرتی که با دفع اشتباه دروازه‌بان سوریه همراه شد، توانست گل سوم بحرین را به ثمر رساند.

 

1584866

 

تیم ملی بحرین که در ۶ مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی شده بود، امشب هم توانست هفتمین برد پیاپی را با برتری ۳ بر یک مقابل سوریه به دست آورد و آمادگی خود را در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی حفظ کند.

دیدگاه‌ها