کد خبر : 1745533 | 06 فروردين 1400 ساعت 11:21 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساوتگیت: دروازه بان سن مارینو فوق العاده بود

گرت ساوتگیت در مورد تغییر شرایط تیم ملی انگلیس نسبت به گذشته صحبت کرده است.

ساوتگیت: دروازه بان سن مارینو فوق العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در ادامه روند رو به رشد خود دیشب در خانه تیم ملی سن مارینو به برتری پرگل 0-5 دست یافته و البته موقعیت های فراوانی را نیز در این مسابقه از دست داد. گرت ساوتگیت در پایان این دیدار مدعی شد اگر بازیکنانش دقت بیشتری داشتند پیروزی تیم ملی انگلیس می توانست از این هم پرگل تر باشد.

 

گرت ساوتگیت گفت: "تمام بازیکنان تیم تشنه بازی کردن و کسب پیروزی بودند. در گذشته و در بعضی اوقات در چنین بازی هایی شرایط برای تیم ملی انگلیس دشوار می شد، اما این تیم فعلی می تواند متفاوت بازی کند. ما در حال حاضر بازیکنان خلاقی در اختیار داریم که می توانند دفاع تیم های حریف را باز کنند.

 

1535896

 

بسیاری از این موقعیت های گلزنی انگلیس با پرس شدید، به دست آوردن توپ در زمین حریف، نگاه بازیکنان و تغییر پست آنها در زمین ایجاد می شود. اگر بیشتر فرصت طلب بودیم می توانستیم گل های بیشتری نیز وارد دروازه سن مارینو بکنیم، اما باید اعتراف کنم دروازه بان حریف عملکرد فوق العاده ای در این دیدار داشت.

 

برای اینکه تیم بزرگی باشیم باید هر روز، در هر جلسه تمرین و هر مسابقه این هدف را نشان دهیم و من از عملکرد تیم انگلیس برابر سن مارینو رضایت دارم، زیرا با احترام به حریف وارد میدان شدیم و جریان مسابقه را مطابق میل خود پیش بردیم. بازی های مهمی پیش روی تیم ملی انگلیس است و ما باید بتوانیم با سبک های مختلفی در زمین حاضر شده و بازی کنیم، اما انعطاف پذیری مهم ترین مسئله خواهد بود."

دیدگاه‌ها