کد خبر : 1745660 | 07 فروردين 1400 ساعت 10:37 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه:

بیش از همیشه به لیورپولی بودنم افتخار می‎کنم

سادیو مانه، ستاره قرمزها، می‌گوید که رختکن لیورپول باور دارد آینده این تیم بسیار روشن است.

بیش از همیشه به لیورپولی بودنم افتخار می‎کنم

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه اخیرا درباره دوران سختی که قرمزها در این فصل می گذرانند صحبت کرده است. لیورپول این فصل با بحران مصدومیت ستاره های کلیدی خود رو به رو بوده و بدترین رکورد تاریخ این باشگاه در بازی های خانگی در لیگ برتر را به نام خود کرده است. اکنون قرمزها نه تنها امیدی به دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش خود ندارند بلکه شانس رسیدن به تاپ فور نیز جلوی چشمان‌شان دارد از دست می رود.

 

1585093

 

با این وجود ستاره سنگالی لیورپول در مورد اینکه یورگن کلوپ و هم‌تیمی هایش چطور با این شرایط کنار می آیند صحبت کرده است و تاکید کرده که بیش از همیشه مفتخر است که پیراهن لیورپول را به تن دارد.

 

مانه گفت: "بیایید صادق باشیم، ما در دوران سختی هستیم و این اتفاق گاهی برای تیم ها می افتد و بخشی از فوتبال است. ما باید با این شرایط کنار بیاییم و آن را مدیریت کنیم و باور خود را از دست ندهیم. باید همچنان بجنگیم، انگیزه های خود را حفظ کنیم و دوباره و دوباره تلاش کنیم.

وقتی که تو یک جنگجو باشی، هرگز به دنبال بهانه آوردن و توجیه کردن نخواهی بود. ما اینجا هستیم تا راه حلی برای این مشکل بیابیم. بودن در کنار هم تیمی هایم همیشه به من انرژی زیادی می دهد.

در فوتبال و در زندگی به طور کلی، نمی توانی انتظار چیزی را داشته باشی و برای سال ها و سال ها این موقعیت یچیده رخ نداده بود. ما همیشه موفق بودیم اما اکنون این اتفاق افتاده و می توانیم ببینیم که این درست مثل زندگی است."

 

1585092

 

مانه نیز مثل دیگر بازیکنان لیورپول در این فصل با مشکلاتی مواجه بوده و در تمام طول فصل تنها توانسته هفت گل برای قرمزها به ثمر برساند. وینگر 28 ساله لیورپول فصل پیش و در همین مقطع 13 گل در لیگ برتر برای قرمزها به ثمر رسانده بود.

مانه معتقد است که بازیکنان لیورپول برای تغییر اوضاع و برگرداندن ورق به نفع خودشان باید با یکدیگر متحد باشند. او باور دارد که در ماه های آتی اوضاع برای قرمزها بهتر خواهد شد.

 

مانه افزود: "برای تغییر این اوضاع چه باید کرد؟ هیچ چیز جز اینکه با هم متحد باشیم، روحیه مثبتی داشته باشیم و بجنگیم.

این کاری است که قصد داریم بکنیم تا اوضاع را تغییر دهیم و من مطمئنم که اوضاع تغییر خواهد کرد. من بیش از همیشه به اینکه بازیکن لیورپول هستم افتخار می کنم."

دیدگاه‌ها