کد خبر : 1745666 | 07 فروردين 1400 ساعت 11:14 | 43.6K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره نوظهوری که یک اروپا می‌خواهدش:

مروارید پرتغال زیر چتر حمایت کریستیانو رونالدو

نونو مندس به تازگی و پس از درخشش در اسپورتینگ به تیم ملی پرتغال دعوت شده است و کریستیانو رونالدو شخصا در تیم ملی مراقب او است.

مروارید پرتغال زیر چتر حمایت کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، اگر امروز یک بازیکن وسوسه برانگیز در پرتغال وجود داشته باشد، او نونو مندس است. وینگر چپ اسپورتینگ برای نخستین بار به تیم ملی پرتغال دعوت شده و به همین زودی در تیم ملی بهترین حامی که می توانسته را پیدا کرده است؛ کریستیانو رونالدو!

در بازی قبلی پرتغال برابر آذربایجان، وینگر جوان اسپورتینگ در کنار ستاره یوونتوس دیده شد. دوربین ها بارها و بارها این دو را نشان دادند که تمام مدت با صمیمیت با یکدیگر مشغول به صحبت بودند. صمیمت با کاپیتان نامدار پرتغال برای بازیکن تازه واردی مثل مندس عجیب بود و به چشم آمد.

 

1585123

 

نونو مندس در هجده سالگی تبدیل به یکی از پدیده های لیگ پرتغال شده است. درخشش او نظر غول هایی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستر سیتی را به خود جلب کرده و این باشگاه ها از نزدیک بازی مندس را دنبال می کنند و زیر نظر دارند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، از سران این تیم خواسته تا به هر قیمتی شده این جوان با استعداد را جذب کنند.

مندس که اخیرا قراردادش با اسپورتینگ را تا 2025 تمدید کرده است، در بازار نقل و انتقالات ارزشی معادل 17 میلیون یورو دارد و هدف مناسبی برای هر سه تیم رئال مادرید، منچسترسیتی و بارسلونا است.

 

1585124

 

مندس پس از پوشیدن تیم ملی بزرگسالان پرتغال برای نخستین بار و بازی برابر آذربایجان گفت: "همه قبل از بازی به من توصیه هایی کردند، کاپیتان کریستیانو رونالدو هم همینطور. این برای من خیلی مهم بود و به من خیلی کمک کرد. به نظرم در زمین بازی هم کاملا مشهود بود."

 

پیش از اقدام سه باشگاه بزرگی که به دنبال جذب "مارسلوی جدید" هستند، صمیمت فوق العاده او با رونالدو می تواند نکته ای کلیدی در آینده این بازیکن باشد. رقابت بر سر به خدمت گرفتن نونو مندس آغاز شده است، آیا کریستیانو رونالدو توصیه ای برای او دارد؟

 

 

 

دیدگاه‌ها