کد خبر : 1745680 | 07 فروردين 1400 ساعت 12:33 | 38.7K بازدید | 1 دیدگاه

روز خاص دو بازیکن جدید پرسپولیس مقابل شهرخودرو

میلاد سرلک و فرشاد فرجی که ترجیح دادند با ترک شهرخودرو به پرسپولیس ملحق شوند، در اولین بازی سال مقابل تیم سابق خود قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس سبب شده تا او نسبت به بازیکنان تیم قبلی اش علاقه ویژه ای داشته باشد و آن‌ها را گزینه خرید خود قرار دهد. پس از این‌که در تابستان میلاد سرلک با سروصدای زیاد به جمع قرمزها ملحق شد، حالا این فرشاد فرجی است که به پرسپولیس آمده و پیراهن شجاع خلیل زاده را هم پوشیده تا نشان دهد قصد دارد که بازیکن اصلی پرسپولیس شود.

 

نکته مشترک در جذب این دو بازیکن، ادعای باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایت نامه آن هاست. سرخ ها مدعی هستند که این دو بازیکن خودشان با باشگاه مشهدی مذاکره کرده و رقم رضایت نامه را پرداخته‌اند و در عوض، پرسپولیس مبلغ قراردادشان را افزایش داده است. به نوعی باشگاه پرسپولیس با این سیاست، مسئولیت خود در مذاکره با مدیران باشگاه حریف را سلب می‌کند چرا که اغلب با شکست همراه بوده و به جای آن نسبت به بازیکن برای آینده متعهد می‌شود.

 

در این بین، هر دو بازیکن از نظر فنی جزو بازیکنان مورد علاقه گل‌محمدی هستند و میلاد سرلک هم به وضوح نشان داده که توانایی فنی بالایی دارد و خیلی زود هم توانسته به مهره اصلی پرسپولیس تبدیل شود. فرشاد فرجی با قد و قامت کوتاه تر از شجاع و کنعانی، باید تلاش کند تا در خط دفاعی پرسپولیس که در این سال ها کمتر تغییر کرده، جا بیفتد. حال آن ها در اولین بازی سال باید برابر شهرخودرو قرار بگیرند و این در حالی است که شاید سرمربی این تیم انتظار داشت که این دو در فصل سخت جاری، او را تنها نگذارند.

 

1585152

دیدگاه‌ها