کد خبر : 1745752 | 07 فروردين 1400 ساعت 17:19 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین اودگارد:

شخصیت داوید لوئیز در زمین را دوست ندارم

ستاره قرضی رئال در آرسنال بیش از همه تحت تاثیر داوید لوئیز قرار گرفته است.

شخصیت داوید لوئیز در زمین را دوست ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد فصل را با رئال شروع کرد ولی آنقدر روی نیمکت نشست و از سوی زیدان مورد استفاده قرار نگرفت که ترجیح داد نیم فصل دوم را به آرسنال برود. ستاره نروژی حالا یکی از مهره های ثابت خط میانی توپچی هاست به طوری که باشگاه لندنی در تلاش است قرارداد قرضی او را دائمی کند.

 

 

1574780

 

 

اودگارد در مورد شرایطش در آرسنال گفت:« بازی در لیگ برتر رویایی بود که به حقیقت پیوست. مقایسه لالیگا و لیگ برتر درست نیست و فقط می توانم از خوبی های هر دو حرف بزنم. در نروژ به خصوص لیگ انگلیس را بسیار دقیق دنبال می کنند و من هم از کودکی بسیار به لیگ برتر علاقه داشتم. می خواستم روزی در انگلیس بازی کنم و حالا به رویایم رسیده ام. در زمین همیشه تمام توانم را می گذارم و در حال حاضرپ از شرایطم در آرسنال راضی هستم.»

 

 

1471447

 

 

داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال بیش از همه روی اودگارد تاثیر گذاشته است:« لوئیز انسانی خوشحال و شوخ و سرزنده است. او مرتب شوخی می کند و جو تیم با او شاد می شود ولی در زمین رنگ عوض می کند و تبدیل به شخصیتی جدی و محکم می شود. او با این تغییر ذهنیت تمام تمرکزش را روی بازی می گذارد و هم تیمی هایش را نیز تشویق می کند مثل خودش جدی باشد. او در زمین بر خلاف بیرون زمین اصلا شخصیت خوبی نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها