کد خبر : 1745924 | 09 فروردين 1400 ساعت 01:33 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پیروزی آلمان و ایتالیا در مقدماتی جام‌جهانی

تیم‌های آلمان و ایتالیا در دومین دیدارهای‌شان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل رومانی و بلغارستان به پیروزی رسیدند.

دومین پیروزی آلمان و ایتالیا در مقدماتی جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که میهمان رومانی بود، موفق شد با نتیجه 1-0 حریف را شکست بدهد و ایتالیا هم در خانه بلغارستان به پیروزی 2-0 رسید.

شاگردان یواخیم لوو که در دیدار اول‎‌شان مقابل ایسلند با سه گل به پیروزی رسیدند، امشب کار راحتی نداشتند و مقابل رومانی تنها با تک گل سرژ گنابری به برتری دست پیدا کردند.

در دقیقه 17 بود که ستاره بایرن موفق شد گل برتری ژرمن ها را به ثمر برساند. پاس بلند آنتونی رودیگر، کای هاورتز را پشت مدافعان رومانی صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس در عرض، گنابری را در موقعیت گلزنی قرار داد. او نیز به راحتی با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1585648

 

در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای رسیدن گل های بعدی داشتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 آلمان به پایان رسید.

ایتالیا هم نتیجه دیدار قبلی برابر ایرلند شمالی را تکرار کرد و موفق شد با نتیجه 2-0 بلغارستان را از پیش رو بردارد.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، آندره‌آ بلوتی در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی، آتزوری را پیش انداخت. خطای دیموز روی بلوتی در محوطه جریمه بلغارستان باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود بلوتی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست ایلیف، دروازه میزبان را باز کرد.

 

1585649

 

این نتیجه تا دقیقه 82 پایدار بود تا اینکه مانوئل لوکاتلی توانست برتری ایتالیا را دوبرابر کند. او که با پاس لورنزو اینسینیه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دیدنی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا در نهایت شاگردان مانچینی در این دیدار به برتری 2-0 برسند.

 

ایتالیا با این پیروزی با 6 امتیاز از دو بازی، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سوئیس، در صدر جدول گروه C قرار گرفت  و آلمان هم با شرایطی مشابه و به دلیل یک گل زده بیشتر نسبت به ارمنستان، صدرنشین گروه J است.

دیدگاه‌ها