کد خبر : 1745961 | 09 فروردين 1400 ساعت 13:23 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمان ترک آلیانز آرنا فرارسیده؟

توماس مولر: شاید مثل تیاگو از بایرن بروم

توماس مولر، مهاجم کهنه‌کار بایرن مونیخ، در حالی که به دو سال پایانی قرارداد خود با باواریایی ها می رسد، درها را برای انتقال احتمالی به تیمی دیگر و ترک بایرن باز گذاشته است.

توماس مولر: شاید مثل تیاگو از بایرن بروم

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر می گوید که او آماده است تا مسیری که تیاگو آلکانتارا برای ترک آلیانز آرنا در پیش گرفت را دنبال کند. مولر همچنین گفته است که او به بایرن مونیخ وصل نشده و نچسبیده است.

توماس مولر فوتبال حرفه ای خود را در سال 2008 از بایرن مونیخ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون به این تیم کمک کرده است تا به موفقیت های بزرگی در آلمان و در چمپیونزلیگ دست یابد.

 

1585711

 

ستاره 31 ساله هنوز هم یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ به حساب می آید اما احتمال ترک این تیم در آینده نزدیک را رد نمی کند و با اشاره به پیوستن تیاگو آلکانتارا در سال 2020 به تیم لیورپول معتقد است که این انتقال سندی بر این موضوع است که هیچ بازیکنی بدون قید و شرط ملزم به ماندن در یک باشگاه نیست.

 

مولر گفت: "من به این باشگاه وصل نشده ام. من با اینجا رابطه ای خاص دارم، بایرن را پیش از آنکه شروع به بازی برای آنها کنم دوست داشتم، اما وقتی موقعیتی پیش می آید که باید تصمیم بگیری که شاید برای تیم دیگری بازی کنی، اصلا هیچ شرم و خجالت و هیچ مشکلی در کار نخواهد بود. مثل تیاگو آلکانتارا که به لیورپول رفت."

 

1585713

 

تعدادی از باشگاه های اروپایی در گذشته به امضای قرارداد با مولر ابراز علاقه کرده بودند، از جمله منچستریونایتد و رئال مادرید. لیورپول نیز همچنین علاقمند به این ستاره با تجربه بایرن مونیخ بود و صحبت های اخیر مولر می تواند شایعه پیوستن احتمالی او به جمع شاگردان یورگن کلوپ در آنفیلد در تابستان پیش رو را دوباره زنده کند.

 

دیدگاه‌ها