کد خبر : 1745971 | 09 فروردين 1400 ساعت 14:21 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از آسیب‌دیدگی برابر آندورا؛

مصدومیت لواندوفسکی خیلی بد نیست

پائولو سوسا، سرمربی لهستان، پس از اینکه رابرت لواندوفسکی در بازی شب گذشته این تیم برابر آندورا لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد، درباره شدت مصدومیت او صحبت کرده است.

مصدومیت لواندوفسکی خیلی بد نیست

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در در بهترین دوران فوتبال خود چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی به سر می برد، شب گذشته در پیروزی 3-0 لهستان برابر آندورا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دچار مصدومیت شد و یک ساعت پس از آغاز بازی، لنگان لنگان زمین بازی را ترک کرد.

به نظر می رسد که مصدومیت زانوی ستاره لهستانی بایرن مونیخ چندان جدی نباشد اما اینکه او مجبور خواهد شد مدتی را از میادین دور باشد یا خیر، معاینات بیشتر مشخص خواهد کرد.

 

1585734

 

لواندوفسکی در بازی دیشب برابر آندورا نیز توانست دبل کند و سپس در دقیقه 60 بازی از زمین بیرون رفت. این شاید بدترین زمان برای مصدومیت لوا بود چرا که شاگردان پائولو سوسا روز چهارشنبه باید به مصاف اصلی ترین رقیب خود در گروه I یعنی انگلستان بروند. همچنین بایرن مونیخ در هشت روز آینده هم در بوندسلیگا و هم در چمپیونزلیگ بازی های مهمی را در پیش دارد و باید در بوندسلیگا به مصاف تیم دوم جدول لایپزیش برود و در مرحله یک چهارم نهایی از چمپیونزلیگ نیز با PSG رو به رو خواهد شد.

طبق گفته های سرمربی لهستان، لواندوفسکی باید منتظر نتیجه آزمایشات بماند تا مشخص شود آیا قادر به همراهی تیم ملی و بایرن مونیخ در دیدارهای پیش رو هست یا خیر.

 

1585735

 

سوسا شب گذشته و پس از پایان مسابقه گفت: "او در زانوی خود احساس درد کرد. فردا بررسی خواهم کرد که حال او خوب است یا نه. اکنون او نیاز دارد که استراحت کند و خوب بخوابد."

 

اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، که برای شبکه RTL بازی را پوشش می داد، در ادامه توانست اطلاعات بیشتری از وضعیت لواندوفسکی در اختیار فوتبال دوستان بگذارد.

هوینس گفت :"تشخیص اولیه درباره وضعیت لواندوفسکی این است که اوضاع به آن بدی که در ابتدا به نظر می رسید، نیست."

 

 

دیدگاه‌ها