کد خبر : 1746007 | 09 فروردين 1400 ساعت 16:59 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

در پی مصدومیت در بازی با آندورا؛

لواندوفسکی بازی برابر انگلیس را از دست داد

رابرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت رباط زانو که در پیروزی 3-0 شب گذشته لهستان برابر آندورا نصیبش شد، بازی برابر انگلیس در روز چهارشنبه را از دست داد.

لواندوفسکی بازی برابر انگلیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره درخشان لهستان، که در بهترین فرم خود چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی به سر می برد، پس از دبل کردن در بازی شب گذشته لهستان برابر آندورا در دقیقه 60 به دلیل مصدومیت زانو تعویض شد.

 

در حالی که شب گذشته گفته میشد مصدومیت لوا آنقدرها هم بد نیست، اکنون پس از معاینات بیشتر مشخص شده است که امید اول گلزنی و سلاح کشنده لهستانی ها دچار مصدومیت رباط زانو شده و دیدار مهم این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برابر انگلیس را از دست خواهد داد.

شاگردان پائولو سوزا اکنون مجبورند بدون لواندوفسکی برابر سه شیرها صف آرایی کنند و همچنین به نظر می رسد که بایرن مونیخ نیز در دو دیدار سرنوشت ساز خود در بوندسلیگا برابر لایپزیش و در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر PSG نیز لواندوفسکی را در اختیار نداشته باشد.

 

1585734

 

در بیانیه رسمی اتحادیه فوتبال لهستان آمده است: "رابرت لواندوفسکی در مسابقه روز چهارشنبه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برابر انگلیس در لندن به دلیل مصدومیت بازی نخواهد کرد.

معاینات آسیب به رباط جانبی زانوی راست را نشان داده اند. مدت زمان کمی که تا بازی بعدی باقی مانده است، احتمال حضور کاپیتان تیم ملی در این مسابقه را از بین می برد. حضور او در این مسابقه به شدت خطر وخیم تر شدن آسیب دیدگی او را به همراه دارد.

با توجه به در پیش بودن مسابقات یورو 2020 این تصمیم تنها تصمیم درست بود. درمان این نوع آسیب دیدگی معمولا پنج تا 10 روز طول می کشد. بنابر این رابرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ بازگشت و در آنجا تحت مداوا و توانبخشی قرار خواهد گرفت."

 

1585783

 

به این ترتیب به نظر می رسد که بخت اول بردن توپ طلای امسال، سه مسابقه حیاتی در سطح ملی و باشگاهی را از دست خواهد داد.

غیبت او در روز چهارشنبه در ومبلی لندن به این معنا است که لهستان کاری سخت تر را  برابر انگلیس در پیش دارد. انگلیس در صورتی که موفق به شکست لهستان شود با پنج اختلاف امتیاز صدرنشین گروه I این رقابت ها خواهد شد.

دیدگاه‌ها