کد خبر : 1746190 | 10 فروردين 1400 ساعت 20:28 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرهای ایرانی قوی هستند؛

محمود المواس: اصلا ناراحت نیستیم

مهاجم تیم ملی سوریه معتقد است دیدار مقابل ایران موجب بالا رفتن تجربه بازیکنان جوان تیمش می‌شود.

محمود المواس: اصلا ناراحت نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود المواس در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه عنوان کرد: اصلا از باخت امروز ناراحت نیستیم چون تیم خودمان را زیر فشار گذاشتیم و در حال ساختن تیم دوم هستیم.

 

او ادامه داد: کاملا با تفکرات سرمربی تیم هم‌عقیده هستیم. می‌دانیم به مرحله دوم انتخابی جام جهانی رسیده‌ایم. ما ۱۵ امتیاز در دور رفت به دست آوردیم و از صعودمان مطمئن هستیم، اما قصد داریم که بازیکنان جدید را در اینگونه دیدارها آماده و یک تیم جدید درست کنیم.

 

مهاجم تیم ملی سوریه یادآور شد: مطمئنا اگر بازیکنان مصدوم به جمع ما اضافه شدند، قدرت ما بیشتر خواهد شد و تیم ما بهتر از این شرایط پیش می‌رود.

 

محمود المواس اضافه کرد: بازی امروز بیشتر به این دلیل انجام شد که بازیکنان را تحت فشار بگذاریم و تمام تیم ازجمله نفرات زیر ۲۰ سال را مورد ارزیابی قرار دهیم و بتوانیم از حضورشان در ترکیب مسابقات آینده بهره ببریم. 

 


او ادامه داد: بازیکنان لژیونر ایرانی خیلی قوی کار می‌کنند و فراتر از آسیا هستند. برخی از بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند؛ ازجمله مهدی طارمی یا بازیکنانی که از قطر به فوتبال اروپا رفته‌اند. آنها این استعداد را داشته‌اند که از لیگ‌ قطر به کشورهای اروپایی بروند و در تیم‌های خود بازی کنند.

دیدگاه‌ها