کد خبر : 1746267 | 11 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

زوج طارمی و آزمون نقطه قوت تیم ملی است؛

نصرتی: سوریه تیم ملی را خیلی تحت فشار نگذاشت

محمد نصرتی می گوید مرتضی پورعلی گنجی بازیکن اصلی مورد نظر اسکوچیچ برای حضور در قلب خط دفاعی است و البته از عملکرد کنعانی زادگان و شجاع نیز تمجید کرد.

نصرتی: سوریه تیم ملی را خیلی تحت فشار نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع اسبق تیم ملی با مثبت ارزیابی کردن کیفیت بازی شاگردان اسکوچیج مقابل سوریه گفت: تیم ملی در سه دیداری که با هدایت اسکوچیچ به میدان رفته، با دو آرایش متفاوت ظاهر شده و 2-1-4-3 و 2-4-4 را امتحان کرده است.


نصرتی در ادامه با اشاره به ساختار دفاعی تیم ملی اضافه کرد: ساختار دفاعی تیم ملی در این بازی ها قابل قبول بوده و با توجه به مهره های ارزشمندی که داریم، دست اسکوچیج در این خط باز است. اسکوچیج روی پورعلی گنجی به عنوان مدافع آخر حساب باز کرده و در دیدار مقابل سوریه هم زوج شجاع و کنعانی هم عملکرد خوبی داشتند.


سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص خط میانی و هافبک های تیم ملی هم گفت: ما بازیکنان خوب و با کیفیتی در این بخش داریم. به نظرم احمد نوراللهی به بهترین شکل وظایف یک هافبک میانی را اجرا کرد و رابط خط میانی و مهاجمان بود. او کاملا بی حاشیه و در خدمت تیم بازی می کند. امید ابراهیمی هم در نیمه دوم با حضورش در میانه زمین باعث بالا رفتن میزان مالکیت توپ توسط تیم ملی شد.


پیشکسوت پرسپولیس با ابراز رضایت از بازی مهاجمان تیم ملی اظهار داشت: زوج آزمون و طارمی یکی از نقاط قوت تیم ملی در این دوره بوده و انصافا طارمی عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظرم بهترین بازیکن میدان بود. هرچند او موفق به گلزنی نشد اما هوش این بازیکن در ایجاد موقعیت، توپ ربایی و حرکات پا به توپ قابل ستایش است.


وی افزود: آزمون مثل همیشه آماده نبود و این طبیعی است که این دو بازیکن مدتی از هم دور بوده اند. در صورت هماهنگی زوج خط حمله، تیم ملی می تواند روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد. ضمن اینکه کریم انصاری فرد نیز نشان داد همچنان آمادگی لازم برای درخشش را دارد.


نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: سوریه تیم دست و پا بسته ای نبود و البته نتوانست ما را آنطور که باید و شاید تحت فشار بگذارد. اسکوچیچ و تیم ملی  هنوز فرصت کافی برای تعامل و تفاهم تاکتیکی را نداشته اند. امیدوارم در فرصت پیش رو تفکرات سرمربی تیم ملی قالب شود تا دیدارهای حساسی که پیش رو داریم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها