کد خبر : 1746379 | 12 فروردين 1400 ساعت 11:46 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

سلمانی-جلالی؛ دو روی متفاوت جوانگرایی (عکس)

بازی با سوریه بهترین فرصت برای اسکوچیچ بود که به جوان ها میدان دهد و عیار آنها را بسنجد؛ به خصوص که حضور جوان ها در اردوی تیم ملی اشتیاق زیادی ایجاد کرده بود.

سلمانی-جلالی؛ دو روی متفاوت جوانگرایی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، همیشه میدان دادن به جوان ها بازخورد مثبتی به دنبال ندارد اما میدان دادن به جوان ها بهتر از عدم بهره گیری از آنهاست به این خاطر که در چنین فرصت هایی تیم ملی صاحب بازیکنان جدیدی می شود و حس رقابتی که در تیم ملی ایجاد می شود موجب می شود سرمربی تیم ملی گزینه های متعددی را برای چینش داشته باشد که این یک چالش شیرین است.

 

 

اسکوچیچ در بازی با سوریه از جعفر سلمانی در پست دفاع راست بهره برد؛ پستی که برای این بازیکن غیر تخصصی بود و شاید به همین دلیل نتوانست انتظارات را بر آورده کند. دست کم بعید به نظر می رسد در اردوهای آتی شاهد حضور او در این پست نباشیم و شاید هم به سرنوشت دیگر مدافعان راستی تبدیل شود که در اردوی های گذشته دعوت می شدند. مهدی شیری – مجتبی نجاریان و ...  اما سید ابوالفضل جلالی دیگر بازیکنی که همانند جعفر سلمانی حضور در اولین اردوی تیم ملی را تجربه می کرد در دقایق کوتاهی که وارد میدان شد با اعتماد به نفس بازی کرد و نشان داد می تواند جانشین خوبی برای میلاد محمدی باشد.

 

 

بدون شک اسکوچیچ همانند هر مربی دیگری برای پیدا کردن ترکیب ایده آل باید آزمون و خطاها را پشت سر بگذارد و بازی با سوریه بهترین فرصت برای انجام این کار بود. هر چند این مربی کروات نشان داده در سایه پشت سر گذاشتن آزمون و خطاها در بازی های دوستانه به نتیجه هم اهمیت می دهد بطوریکه در هر سه بازی دوستانه تیم ملی برنده شده است.

دیدگاه‌ها