کد خبر : 1746385 | 12 فروردين 1400 ساعت 12:28 | 26.3K بازدید | 5 دیدگاه

تارتار به دنبال هت‌تریک مقابل استقلال

سرمربی پیکان انگیزه زیادی دارد تا سومین برد خودش را مقابل استقلال رقم بزند.

تارتار به دنبال هت‌تریک مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه در یکی از دیدارهای حساس هفته نوزدهم لیگ برتر تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. مسابقه ای که بعد از حدود 3 هفته بار دیگر تکرار می شود.


پیکان و استقلال چندی قبل در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آبی های پایتخت با نتیجه دو بر یک آن بازی را به سود خود پایان دادند. حالا آنها بار دیگر سومین تقابل فصل را برگزار خواهند کرد.


در این شرایط اما تقابل مهدی تارتار به عنوان یک مربی پرسپولیسی با استقلال قابل توجه است. این مربی با وجود اینکه تیم های  نه چندان قدرتمندی را طی سال های گذشته در اختیار داشته اما معمولا تیمش مقابل استقلال بازی خوبی انجام داده است.


در این شرایط مهدی تارتار انگیزه زیادی دارد تا تیمش مثل بازی رفت که به تساوی بدون گل با استقلال رسید، عملکرد خوبی داشته باشد. تارتار که امسال با پیکان نتایج خوبی را به دست آورده و به دنبال جایگاهی آبرومند در جدول رده بندی است، تقابل های زیادی با استقلال داشته و حالا بدش نمی آید با تیم جوان پیکان هم یک بار دیگر نتیجه خوبی کسب کند.


تارتار در گذشته در جدال های رودررو با استقلال 9 بار شکست خورده اما نتایج خوبی هم کسب کرده است. او 3 بار تیم هایش مقابل استقلال به تساوی رسیدند و در زمانی که این مربی هدایت پارس جنوبی را برعهده داشت، دو بار مقابل استقلال با سرمربیگری منصوریان و شفر به برد رسید.


حالا او در سومین تقابل فصل با استقلال، پیکان را برای کسب برد به زمین می فرستد که اگر این اتفاق رخ بدهد، هت تریک خواهد کرد و سومین برد خود مقابل آبی ها را جشن خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها