کد خبر : 1746734 | 14 فروردين 1400 ساعت 17:49 | 20.5K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب تک گل پیروزی‌بخش پدیده در نیمه اول؛

گزینه پرسپولیس ساخت، مهاجم آبی گل زد!

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست شاگردان مهدی رحمتی موفق شدند روی یک کار تیمی زیبا به گل برتری برسند و با پیروزی به رختکن بروند.

گزینه پرسپولیس ساخت، مهاجم آبی گل زد!

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که پرسپولیسی‌ها در نیمه نخست موقعیت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند و نتوانستند دروازه میلاد فراهانی را باز کنند، در طرف مقابل شاگردان مهدی رحمتی که استراتژی اصلی‌شان استفاده از ضدحملات بود، توانستند روی یک کار تیمی در لحظات واپسین نیمه اول به گل برتری برسند تا نیمه نخست با پیروزی تیم میزبان به پایان برسد.

 

 

 

 

گل پدیده‌ای‌ها روی پاس زیبای علی نعمتی مدافع پیش‌تاخته مشهدی‌ها که در نقل و انتقالات زمستانی در تیررس پرسپولیس قرار داشت ساخته شد و امین قاسمی‌نژاد، کاپیتان و مهاجم فرصت‌طلب پدیده که در آستانه پیوستن به استقلال بود و در دقیقه 90 انتقال او به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملغی شد، توانست با بغل پایی مطمئن دروازه حامد لک را فرو بریزد و نیمه نخست با برتری شاگردان رحمتی خاتمه پیدا کند.

 

 

 

گلسازی گزینه مدنظر پرسپولیس و گلزنی مهاجم مورد علاقه استقلالی‌ها اتفاق جالبی بود که در دقایق پایانی نیمه اول تقابل پدیده و پرسپولیس رخ داد و باعث شد تا پدیده‌ای‌ها با شادی و جشن پیروزی یک گله راهی رختکن شوند؛ جالب آن‌که قاسمی‌نژاد شادی پس از گل خود را هم با نشان دادن عدد چهار انجام داد تا این‌چنین به نوعی برای هواداران پرسپولیس کری‌خوانی هم داشته باشد.

 

عکس: احمد هادی

دیدگاه‌ها