کد خبر : 1746806 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:46 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

ارلینگ هالند انگار بازیکن دورتموند نیست! (عکس)

ارلینگ هالند در هفته های اخیر در ترکیب دورتموند دچار افت محسوسی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار در مورد مقصد بعدی ارلینگ هالند به اوج رسیده و هر روز نام یک باشگاه متمول و بزرگ به عنوان تیم آتی این ستاره جوان و نروژی مطرح می شود. مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی ارلینگ هالند در تلاش برای یافتن بهترین مقصد برای این گلزن جوان بوده و مذاکراتی رسمی با تیم های بزرگ را آغاز کرده است.

 

اما به نظر می رسد این اخبار تمرکز ارلینگ هالند را گرفته و باعث افت او در هفته های اخیر شده است. امروز دورتموند در دیداری مهم و سرنوشت ساز برابر فرانکفورت با نتیجه 1-2 مغلوب شد تا با قرار گرفتن در رتبه پنجم شانس چندانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نداشته باشد.

 

ارلینگ هالند اکنون در هر سه بازی اخیر خانگی دورتموند در بوندسلیگا موفق به گلزنی نشده و در کل در هفت بازی خانگی خود در این فصل در سال 2021 فقط یک گل به ثمر رسانده است. این در حالیست که علیرغم ثبت این آمار هنوز هم ارلینگ هالند با زدن 21 گل در طول این فصل در رده سوم بهترین گلزنان بعد از رابرت لواندوفسکی و آندره سیلوا قرار دارد. ارلینگ هالند در مسابقه امروز برابر فرانکفورت فرصت های خوبی را از دست داد و برخی معتقدند او از همین حالا در فکر بازی کردن در تیم بعدی خود است.

 

1587001

 

1587004

 

1587003

دیدگاه‌ها