کد خبر : 1746812 | 14 فروردين 1400 ساعت 20:56 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن قهار بوندسلیگا اوست، نه هالند! (عکس)

آندره سیلوا، ستاره پرتغالی فرانکفورت عملکرد درخشانی در این فصل بوندسلیگا داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تمام تعاریف و تمجیدها در فصل جاری معطوف به عملکرد درخشانی ارلینگ هالند بوده، اما آندره سیلوا در ترکیب فرانکفورت فراتر از حد انتظار ظاهر شده و تا اینجای فصل موفق به زدن 22 گل در بوندسلیگا شده است. حالا آندره سیلوا بالاتر از ارلینگ هالند و بعد از رابرت لواندوفسکی در رده دوم جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است.

 

امروز فرانکفورت در دیداری تعیین کننده برابر دورتموند به برتری دست یافت تا حضور خود در رده چهارم جدول را تضمین کرده و از شانس قابل توجهی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار باشد. گل دوم و پیروزی بخش فرانکفورت در دقیقه 87 و توسط آندره سیلوا به ثمر رسید تا این ستاره جوان پرتغالی نقش مهمی در پیروزی حساس تیمش ایفا کرده باشد.

 

با ادامه این روند بعید است فصل بعد نیز شاهد حضور آندره سیلوا در ترکیب فرانکفورت باشیم. اخیرا اخباری در مورد تمایل بارسلونا به جذب این ستاره پرتغالی طرح شده و احتمالا در تابستان تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام خواهند کرد. آندره سیلوا بعد از سپری کردن یک دوره ناامید کننده در ترکیب میلان، حالا احتمالا آماده انتقال به یک تیم بزرگ و درخشش در سطحی بالاتر است.

 

1587007

 

1587006

 

1587008

دیدگاه‌ها