کد خبر : 1746912 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:57 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

داور تحت تاثیر نام پرسپولیس بود 

بایرامی: حامد لک نگذاشت دوباره گل بزنم

مهاجم پدیده که با بدشانسی یک موقعیت گل مقابل پرسپولیس از دست داد می گوید انگیزه های زیادی برای گلزنی در بازی های بعدی دارد.

به گزارش ورزش سه، پدیده با کسب تساوی مقابل پرسپولیس به نوعی شکست سنگین دور رفت مقابل این تیم را جبران کرد. مهرداد بایرامی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود. بالاخره مقابل تیم بزرگ پرسپولیس که از نظر تاکتیکی و تیمی جزو تیم‌های بزرگ ایران است و چند سال است با هم هماهنگ هستند می توانستیم برنده باشیم و یک بر صفر جلو افتادیم ولی متاسفانه گل را خوردیم.


مهاجم پدیده در مورد صحنه ای که می توانست گل به ثمر برساند ولی موقعیت را از دست داد ادامه می‌دهد: در یک ضدحمله  توپ دست امین  قاسمی‌نژاد افتاد که من را دید و من هم توپ را جدا کردم و حامد لک زاویه ام را خوب بست و من هم با پای غیر تخصصی یعنی پای چپم توپ را  زدم که به پای حامد خورد و کرنر شد.


این بازیکن در خصوص قضاوت داور عنوان کرد: حتی خود بازیکنان پرسپولیس هم قبول داشتند که قبل از گل توپ به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و داور هند را نگرفت و توپ تبدیل به گل شد. پنالتی امین قاسمی‌نژاد هم گرفته نشد، نمی‌خواهم بگویم داوری افتضاح بود ولی پنالتی صد در صد ما را نگرفت و خطاهای ۵۰_۵۰ را هم به نفع پرسپولیس می‌گرفت و احساس می کنم تحت تاثیر نام بزرگ این تیم قرار گرفته بود.

 

1587205


وی در مورد صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر بلند بودن  چمن ورزشگاه امام رضا گفت: زمین  که صاف بود ولی ما خودمان احساس کردیم  کمی بلند است. بالاخره پرسپولیس در آزادی بازی می‌کند و چمن آزادی نسبت به چمن امام رضا کمی کوتاه تر است این را قبول دارم. اما در خصوص اینکه می گفتند برای این دیدار از قصد زمین چمن را بلند کردیم باید بگویم که شرایط زمین در دیدار با پیکان هم همین بود. شاید آقای گل محمدی سال‌های قبل اینجا بوده و نسبت به آن موقع تفاوتی احساس کرده ولی من در جریان نیستم.


بایرامی با حضور در پدیده در نیم فصل دوم در اولین دیداری که برای این تیم به میدان رفت گل زد. او در مورد اینکه آیا این موضوع را تکرار می‌کند یا خیر گفت: صد در صد. من در همین دیدار با پرسپولیس هم موقعیت گل داشتم و در این بازی امین به عنوان مهاجم بازی می کرد و من وینگر بودم. در مرحله اول امیدوار هستم  به تیم کمک و در مرحله دوم گلزنی کنم.


بایرامی در مورد دیدار بعدی با ذوب آهن خاطرنشان کرد: به نظر من این جور بازی ها خیلی سخت است و ذوب آهن تقریباً در انتهای جدول قرار گرفته و می آید که خودش را نجات دهد. خدا را شکر که در نیم فصل دوم باخت نداشتیم و انشالله دومین برد در نیم فصل را مقابل ذوب آهن کسب کنیم چون واقعا تیم خوبی هستیم.

دیدگاه‌ها