کد خبر : 1746922 | 15 فروردين 1400 ساعت 11:19 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

سانتری که مستقیم وارد دروازه حریف نشد

باد شدید، یار میلیچ برای گلزنی! (عکس)

مدافع-هافبک استقلال در روز بازگشت دوباره‌اش به ترکیب اصلی در آستانه به ثمر رساندن گلی سه امتیاز بود.

به گزارش "ورزش سه" هروویه میلیچ پس از دوری 105 روز از ترکیب استقلال و در شرایطی که محمد نادری رقیب اصلی او در سمت چپ خط دفاع و هافبک استقلال محروم بود، به ترکیب آبی‌ها بازگشت؛ البته او در نیمه نخست به دلیل تغییر پست نتوانست چندان موفق در زمین حاضر شود و البته دوری طولانی‌مدت او از شرایط مسابقه هم مزید بر علت شد تا مدافع-هافبک کروات آبی‌پوشان نیمه اول خوبی را مقابل پیکان سپری نکند.

 

اما با تغییرات انجام شده و شروع نیمه دوم، میلیچ رفته رفته به شرایط خوب گذشته خود نزدیک‌تر شد و با نفوذهای خود خط دفاعی پیکان را آزار می‌داد؛ در دقیقه 75 بازی و در شرایطی که استقلالی‌ها برای ادامه روند صعودی خود نیازمند پیروزی بودند، هروویه میلیچ از سمت چپ اقدام به سانتر روی دروازه پیکان کرد که این توپ با وزش باد ناگهان مسیر جدیدی پیدا کرد. با وزش شدید باد  توپ میلیچ به سوی دروازه پیکان ، می رفت که گلی عجیب در فوتبال ایران شکل بگیرد اما با هوشیاری رضایی سنگربان خودروسازان توپ به کرنر فرستاده شد تا میلیچ در بازگشت دوباره به ترکیب استقلال در گلزنی ناکام بماند.


او آخرین بار و در مصاف با ماشین‌سازی که آخرین تجربه بازی‌اش برای استقلال پیش از مصاف شب گذشته بود، توانسته بود از روی ضربه ایستگاهی یک گل دیدنی را وارد دروازه ماشین‌سازی کند.

 

1587217

دیدگاه‌ها