کد خبر : 1746925 | 15 فروردين 1400 ساعت 10:58 | 33K بازدید | 4 دیدگاه

اتفاق عجیب در مهمترین بازی فصل بوندسلیگا؛

مانوئل نویر؛ خیاطی و دوخت و دوز در اوج حساسیت!

در پیروزی 1-0 بایرن مونیخ برابر لایپزیش در شب گذشته نویر بازی را با تلاش برای دوختن تور دروازه خود آغاز کرد و با یک کلین شیت به پایان رساند.

مانوئل نویر؛ خیاطی و دوخت و دوز در اوج حساسیت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 برابر لایپزیش موفق شد با تشکر از تک گل لئون گورتزکا فاصله خود در صدر جدول را با این تیم به هفت امتیاز برساند. هر دو تیم در این بازی شانس های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما در پایان این نویر بود که توانست پس از چندین سیو دیدنی، کلین شیت کند.

در ابتدای بازی اما اتفاقی عجیب سوت آغاز بازی را در ردبول آرنا به تعویق انداخت؛ تور دروازه بایرن مونیخ در طول گرم کردن دو تیم سوراخ شده بود!

مانوئل نویر اما از حوله خود استفاده کرد و شش هفت دقیقه ای مشغول دوختن سوراخ تور دروازه توسط حوله خود بود. البته تلاش های نویر در پایان بی نتیجه ماند و داور دستور داد که حوله را باز کنند و تور دروازه را درست و حسابی تعمیر کنند. پس از پایان بازی کاپیتان بایرن مونیخ درباره خلاقیت نبوغ آمیزی که در ابتدای بازی به خرج داده بود دست به شوخی زد.

 

1587235

 

1587232

 

1587225

 

1587223

 

1587234

 

1587233

 

نویر گفت: "فکر کنم من در رختکن بودم که تور پاره شد. حوله به نظر داور زیاد مطمئن نیامد و او خواست که تور دروازه را با کابل ببندند. هر چند که ما خودمان دروازه را بسته بودیم."

نویر پیش از این نیز به خاطر تاکتیک های مختلفی که در بسته نگه داشتن دروازه اش به کار می برد، شهرت داشت اما این شاید نخستین باری بود که کاپیتان بایرن مونیخ را در تلاش برای تعمیر تور دروازه آن هم پیش از چنین مسابقه سرنوشت ساز و مهمی در بوندسلیگا می دیدیم.

نویر از نحوه سازماندهی و بازی بایرن تحت تأثیر قرار گرفته بود؛ بازیکنان این تیم اجازه ندادند تا لایپزیش در نیمه اول موقعیت زیادی داشته باشد. نیمه دوم اما داستان کمی متفاوت بود و نویر چندین بار مجبور شد تا برای نجات دروازه عکس العمل نشان دهد. مهمترین موقعیتی که روی دروازه بایرن خلق شد روی ضربه تماشایی سابیتزر بود که با یک سیو تماشایی از نویر رو به رو شد.

 

1587220

 

نویر افزود: "در نیمه اول شانس خلق موقعیت به لایپزیش ندادیم. در نیمه دوم اما لایپزیش جلوتر آمد و تهاجمی تر بازی کرد و کمی به دردسر افتادیم. ما همیشه می خواهیم که روی زمین بازی کنیم اما گاهی پاس های بلند تنها چاره است.

این قدم مهمی در رسیدن به قهرمانی بود. نمی خواهیم اجازه دهیم که قهرمانی را از ما بگیرند."

بایرن مونیخ اکنون با هفت امتیاز بیشتر صدرنشین بوندسلیگا است اما مثل همیشه هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

دیدگاه‌ها