کد خبر : 1747001 | 15 فروردين 1400 ساعت 16:37 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

نیمکت‌نشینی مارکوویچ و سکونشینی بیدوف؛

استراتژی جدید مجتبی حسینی؛ ذوب‌آهن ایرانیزه!

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن از زمان حضورش از ابتدا نیم‌فصل دوم تصمیم گرفته تا به بازیکنان خارجی تیم کمترین فرصت بازی را بدهد.

استراتژی جدید مجتبی حسینی؛ ذوب‌آهن ایرانیزه!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تغییرات ملموس در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان از زمان حضور مجتبی حسینی و تغییر در کادرفنی این تیم، استفاده از بازیکنان جوان و در مقابل فرصت کمتر به بازیکنان خارجی بوده است؛ دارکو بیدوف و ایوان مارکوویچ دو بازیکن صربستانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته برخلاف شروع لیگ فرصت کمی برای بازی در ترکیب ذوبی‌ها به دست آورده‌اند و جوانانی چون سینا اسدبیگی و رضا محمود آبادی و ... برای ذوب‌آهن به میدان رفته‌اند.

 

مجتبی حسینی در بازی روز گذشته مقابل صنعت نفت هم که با پیروزی تک گله ذوبی‌ها خاتمه یافت، ترجیح داد 90 دقیقه مارکوویچ را روی نیمکت قرار دهد و از بیدوف هم خبری در لیست ذوب‌آهن نبود؛ آخرین‌بار بیدوف هفته گذشته به عنوان بازیکن تعویضی در مصاف با پیکان وارد زمین شده بود که در گلزنی برای نجات تیمش از شکست ناموفق بود و ایوان مارکوویچ هم از جدال با فولاد خوزستان در هفته نخست نیم فصل دوم، دیگر فرصت بازی در ترکیب ذوب‌آهن را به دست نیاورده تا سرمربی ذوب‌آهن با تغییرات پرشمار در ترکیب تیمش، تیمی متفاوت از نیم‌فصل اول را روانه میدان کرده باشد.

 

دیدگاه‌ها