کد خبر : 1747211 | 16 فروردين 1400 ساعت 17:45 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

باشگاه با جدایی من مخالفت کرد

پاکدل: فکر نمی‌کردم منصوریان اینقدر جذاب باشد

مهاجم تیم آلومینیوم اراک می‌گوید: من از تیم‌های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما باشگاه با جدایی من مخالفت کرد.

پاکدل: فکر نمی‌کردم منصوریان اینقدر جذاب باشد

به گزارش "ورزش سه" ، حامد پاکدل یکی از بازیکنانی است که در این فصل از لیگ برتر عصای دست آلومینیوم بوده و گل‌های حساسی را برای اراکی‌ها به ثمر رسانده است. وی در خصوص نبرد با فولاد خوزستان در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر گفت: کادر فنی ما تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بود و در طول بازی هم موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم که متأسفانه با بدشانسی به هدر رفت. یکی دو موقعیت هم خودم داشتم که تبدیل به گل نشدند. در مجموع فولاد با خوش‌شانسی یک امتیاز در این بازی گرفت و از زمین مسابقه خارج شد. اگر سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم عالی می‌شد، ولی متأسفانه با بدشانسی حق به حقدار نرسید.


پاکدل در خصوص حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آلومینیوم گفت: وقتی یک مربی به تیم جدیدی می‌رود برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد و خوشبختانه آقای منصوریان توانست در کمترین زمان تفکراتش را در تیم جا بیندازد. من فکر نمی‌کردم ایشان در این حد شخصیت جذابی داشته باشند. او از لحاظ فنی فوق‌العاده است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم. مطمئن هستم با گذر زمان تیم ما جا افتاده تر شده و برای موفقیت می‌جنگد. 


در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، شایعات زیادی در خصوص حضور پاکدل در یکی ازتیم‌های مطرح لیگ برتر مطرح شد. مهاجم آلومینیوم در این خصوص می‌گوید: من از تیم‌های مطرح لیگ برتر پیشنهاد داشتم و این موضوع باعث خوشحالی‌ام است، چون عملکردم طوری بود که با چنین پیشنهادهایی مواجه شوم. اما مسئولان باشگاه با جدایی من مخالفت کردند، من هم قرارداد داشتم و باید به این قرارداد احترام می‌گذاشتم. حالا هم تمام هدفم این است که در ادامه لیگ عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم در پایان مسابقات یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم و باعث خوشحالی مردم اراک بشویم. 


پاکدل در پایان سخنی با هواداران داشت و گفت: متاسفانه کرونا شرایطی فراهم آورده که ما بدون حضور هواداران به مصاف حریفان خودمان برویم. مطمئن هستم که اگر این ویروس نبود همه مسابقات خانگی ما با 15 هزار هوادار برگزار می‌شد. آن‌ها خیلی به ما لطف دارند و ما هم برای خوشحالی و آوردن لبخند به لب آن‌ها از جان مایه می‌گذاریم. هواداران از ما حمایت لازم را داشته باشند تا ما هم بتوانیم جایگاهی متناسب با شخصیت آلومینیوم به دست آوریم.

دیدگاه‌ها