کد خبر : 1747564 | 18 فروردين 1400 ساعت 09:55 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

سه تجربه سرمربیگری در 405 روز؛

رکورد ویژه فکری؛ 13 ماه از شمال تا جنوب!

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یکسال گذشته شرایط جالب‌توجهی را گذرانده و در سه تیم تجربه سرمربیگری به دست آورده است.

رکورد ویژه فکری؛ 13 ماه از شمال تا جنوب!

به گزارش "ورزش سه" ششم اسفندماه 1398 بود که باشگاه نساجی و پس از پایان همکاری با محمدرضا مهاجری اعلام کرد که با محمود فکری مدافع سابق استقلال برای مدت یک و نیم فصل به توافق رسیده و فکری در فرصتی 10 هفته‌ای در پایان لیگ نوزدهم سکان هدایت نساجی را برعهده گرفت؛ نساجی در مدت حضور سرمربی جدیدش  4 پیروزی به دست آورد و 6 تساوی و هیچ شکستی نداشت.

 

در پایان لیگ نوزدهم و با مطرح شدن پیشنهاد استقلال محمود فکری تصمیم گرفت تا قید ادامه همکاری با نساجی را بزند و در نقل و انتقالی جنجالی و پر سر و صدا سرمربی آبی‌پوشان پایتخت شد و کار خود را رسماً از 16 مهرماه 1399 آغاز کرد.

اما همکاری فکری و استقلال آنقدرها که پیش‌بینی می‌شد و روی کاغذ قراردادی دو ساله منعقد شده بود، به درازا نینجامید و او پس از هجده هفته تجربه سرمربیگری استقلال در لیگ بیستم، از 12 اسفندماه 1399 از سمت خود استعفا داد و فرهاد مجیدی جای او را گرفت.

 

شب گذشته مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعلام خبری رسمی از انتخاب سومین سرمربی خود در لیگ بیستم و برکناری داریوش یزدی، محمود فکری را به عنوان سرمربی جدید نفتی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ انتخاب کردند.

انتخابی که باعث شد تا سرمربی سابق نساجی و استقلال پس از گذشت تنها 13 ماه از انعقاد قرارداد با باشگاه شمالی، این‌بار در جنوب کشور فعالیت مربیگری خود را دنبال نماید و در فاصله 405 روز تجربه هدایت سه تیم نساجی، استقلال و نفت را به دست آورده باشد.

دیدگاه‌ها