کد خبر : 1747659 | 18 فروردين 1400 ساعت 16:15 | 66.3K بازدید | 22 دیدگاه

انجمن حمایت از حیوانات:

زلاتان ابراهیموویچ ترسوی بدبختی بیش نیست!

ادعای اخیر نشریه سوئدی در مورد شکار شیر توسط زلاتان ابردهیموویچ، واکنش بسیار تند انجمن حمایت از حیوانات را به دنبال داشت.

زلاتان ابراهیموویچ ترسوی بدبختی بیش نیست!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ نامی شناخته شده در دنیای فوتبال است و کمتر کسی شهامت درگیری لفظی با او را دارد. ستاره سوئدی که اکنون برای میلان بازی می کند و به تازگی توانسته به تیم ملی کشورش نیز برگردد، مورد انتقاد شدید انجمن حمایت از حیوانات(PETA) قرار گرفته است.

طبق ادعای نشریه اکسپرسن سوئد، زلاتان سال 2011 مجوز شکار کسب می کند و شش ماه بعد در آفریقای جنوبی به یک شیر شلیک کرده و سپس پوست، جمجمه و فک او را به عنوان غنائم تصاحب می کند.

 

 

1588347

 

 

انجمن حمایت از حیوانات در واکنش به انتشار این گزارش بیانیه ای تند علیه زلاتان منتشر کرد:« زلاتان همیشه خودش را با شیر مقایسه می کند و به عنوان شخصیتی خشن و قدرتمند معروف است. بدون شک او از شکار شیر و دیگر حیوانات لذت می برد و این نشان دهنده این است که او ترسوی بدبختی بیش نیست. کسی که  اسیر تمایلات خشونت آمیزش است. به دور از فروتنی است که به یک شیر در اسارت که هرگز قدرت فرار و یا دفاع از خود را ندارد، شلیک کنید. هر شخص با وجدانی از این اتفاق منزجر می شود.»

 

دیدگاه‌ها