کد خبر : 1747900 | 19 فروردين 1400 ساعت 18:41 | 44.2K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه بازی بزرگ

بنزما و معرفی 2 بازیکن خطرناک بارسا در ال‌کلاسیکو

ستاره فرانسوی رئال مارک آندره تراشتگن و لئو مسی را مهمترین بازیکنان بارسا عنوان کرد.

بنزما و معرفی 2 بازیکن خطرناک بارسا در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از مصاف با لیورپول و پیش از بازی برگشت مقابل این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شنبه شب بازی سخت و حساس ال کلاسیکو را پیش رو دارد. کریم بنزما این بازی را یک فینال توصیف کرد.

 

 

1538163

 

 

 در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لالیگا شنبه هفته آینده ال کلاسیکو برگزار خواهد شد و در آن دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. هم رئال مادرید و هم بارسلونا در شرایط خوبی پای به این دیدار می گذارند. رئال در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک لیورپول را از پیش رو برداشت و از طرف دیگر هم بارسلونا با پیروزی اخیری که برابر ایبار به دست آورد خود را به یکی قدمی صدر جدول رده بندی رساند و سه امتیاز این دیدار می تواند هر دو تیم را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

 

 

1581931

 

 

بنزما در مورد بازی برابر بارسا گفت:« این بازی بهترین بازی دنیاست و مثل یک فینال برای آن آماده می شویم. نه برای من بلکه برای همه مردم دنیا بهترین بازی محسوب می شود چرا که هر دو تیم تاریخچه بزرگی دارند و همیشه بازی خیلی مهمی بوده است.»

 

 

1588732

 

 

بنزما ادامه داد:« هر دو تیم شانس قهرمانی دارند و همین باعث شده است تا این بازی همچون یک فینال باشد. برای پیروزی در این بازی بزرگ باید بهترین نمایش را داشت. بارسلونا پیشرفت زیادی نسبت به اول فصل داشته است. آنها  همیشه مالکیت توپ را بسیار دوست دارند و یک دروازه بان بزرگ به نام ترشتگن دارند که بسیار آماده است. مسی نیز می تواند در میدان دست به هر کاری بزند. او بازیکن بزرگی است و نیاز به تعریف ندارد.»

دیدگاه‌ها