کد خبر : 1747965 | 19 فروردين 1400 ساعت 23:17 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

چهار سورپرایز بزرگ در لیست آسیایی الاهلی

تیم فوتبال الاهلی عربستان لیست نهایی و آسیایی خود برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که این فهرست 4 سورپرایز عجیب و بزرگ دارد.

چهار سورپرایز بزرگ در لیست آسیایی الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الاهلی عربستان حریف استقلال لیست نهایی و آسیایی خود را اعلام کرد که در این لیست، چهار سورپرایز بزرگ باعث توجه رسانه های سعودی شده است.


لارنسیو ریجکمپ سرمربی جدید الاهلی در لیست نهایی خود، بر روی اسم لوکاس لیما مدافع اصلی و کلیدی خود خط کشیده است. لیمای برزیلی که در این فصل در 23 دیدار الاهلی به میدان رفته بود، با تصمیم عجیب و غریب ریجکمپ رومانیایی، جایی در لیست هایی الاهلی ندارد. در حالیکه لیمای ستون اصلی خط دفاعی الاهلی در این فصل بود، ولی او تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمی کند.

 

1588894


الویس ساریچ هافبک اهل بوسنی که در انتهای فصل گذشته دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود و در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان حتی یک دقیقه هم برای الاهلی به میدان نرفته است، در لیست آسیایی تیمش حضور دارد. ساریچ که چند روزی است از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به تمرینات اضافه شده، با الاهلی به مصاف استقلال می رود که انتخاب او، دیگر نکته عجیب در لیست ریجکمپ است.

 

1588892


لوبومیر فیسا هافبک اهل صربستان الاهلی دیگر غایب عجیب لیست این تیم است. این بازیکن که پس از 169 بازی برای تیم بنفیکا از این تیم پرتغالی جدا شد و به الاهلی پیوست، سابقه حضور در تیم های دپورتیوو آلاوز اسپانیا و المپیاکوس یونان را در کارنامه دارد. او که 25 بار نیز برای تیم ملی صربستان به میدان رفته، در پست هافبک دفاعی بازی می کند و در این فصل بازیکن ثابت الاهلی بود. او در فصل جاری 18 بار برای این تیم در لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او دو روز پیش موفق به شکست ویروس کرونا شد ولی ظاهرا ریجکمپ اعتقادی به این بازیکن ندارد و او در آسیا الاهلی را همراهی نمی کند.

 

1588893


نکته عجیب اینکه به جای این فیسا و لوکاس لیما، این ادریس فتوحی مراکشی است که در لیست آسیایی الاهلی قرار گرفته است. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیکن به جای دو نفر دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند ولی این اتفاق رخ داد. هر چند ادریس فتوحی نیز از مهره های اصلی الاهلی بود ولی او شانس پایین تری نسبت به بقیه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشت.


همانطور که انتظار می رفت، عمر السومة و الکساندرو میتریتا دو خارجی الاهلی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود تا این دو در کنار ادریس فتوحی و الویس ساریچ، 4 بازیکن خارجی الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دهند.

 

1588891


الاهلی میزبان گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. آنها در نخستین بازی در تاریخ 27 فروردین به مصاف استقلال می روند. به نظر می رسد فرهاد مجیدی و آبی پوشان می توانند از شرایط نامساعد حریف عربستانی خود نهایت بهره را برده و دست پر از زمین بازی خارج شوند.

دیدگاه‌ها