کد خبر : 1748017 | 20 فروردين 1400 ساعت 12:12 | 78.2K بازدید | 13 دیدگاه

لیست طولانی بهانه‌های سرمربی لیورپول؛

از باد و برف تا زمین؛ بهانه‌های تمام‌نشدنی کلوپ

یورگن کلوپ از زمانی که هدایت لیورپول را در دست گرفته است هم قهرمانی در چمپیونزلیگ و هم قهرمانی در لیگ برتر را برای قرمزها به ارمغان آورده، اما همچنین بهانه‌های زیادی هم آورده است.

از باد و برف تا زمین؛ بهانه‌های تمام‌نشدنی کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در ماه فوریه و پیش از شکست 4-1 لیورپول برابر منچسترسیتی در آنفیلد، روی کین ضمن انتقاد از یورگن کلوپ گفت که سرمربی قرمزها خیلی بهانه می آورد. ستاره سابق ایرلندی حق داشت. پس از شکست سنگین برابر سیتی کلوپ "تردید کردن" را دلیل دو خطای وحشتناک و سرنوشت ساز الیسون، دروازه بان لیورپول، دانست.

کلوپ در مصاحبه پس از بازی گفت: "واقعا توضیحی برای این ماجرا وجود ندارد، شاید الیسون یک لحظه تردید کرد و جسارتش را از دست داد یا همچین چیزی. می دانم به نظر خنده دار می رسد اما ممکن است این اتفاق بیافتد، اما به هر حال هنوز فرصت داشت تا توپ را دفع کند.

اما خب الی بارها ما را نجات داده است، شکی در این نیست و امشب هم دو اشتباه کرد. همین است که هست."

 

1589044

 

در گذشته کلوپ بارها و بارها از اوضاع آب و هوایی به عنوان بهانه استفاده کرده است؛ او بارها ادعا کرده که وزیدن باد، بارش برف و یا حتی گرمای هوا تاثیر منفی روی تیم او گذاشته است.

او حتی یک بار گفته بود که BT اسپورت دستور داده بازی لیورپول برابر وست بروم زودتر از آنچه که او می خواسته تمام شود! آخرین بهانه یورگن کلوپ اما ورزشگاه رئال مادرید است.

قرمزها در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در ورزشگاه شش هزار نفری آلفونسو دی استفانو  3-1 برابر رئال مادرید شکست خوردند. رئال در این فصل مشغول بازسازی سانتیاگو برنابئو است و تمام بازی های خود را در ورزشگاه تیم شماره دو خود برگزار می کند و کلوپ پس از بازی درباره ورزشگاه به این تیم طعنه زد.

کلوپ در کنفرانس پس از بازی گفت: امشب واقعا عجیب بود. به خاطر استادیوم موقعیت دشوار و متفاوتی بود. آنفیلد حداقل استادیومی مناسب است و این برای ما خوب خواهد بود."

 

بهانه هایی از این دست اغلب از جانب کلوپ شنیده می شود و حتی در فضای مجازی نیز به بهانه های مختلف و گاهی عجیب سرمربی لیورپول پرداخته شده است که در ادامه با هم تعداد از آنها را مرور می کنیم:

 

1589041

 

"کلوپ، سرمربی لیورپول، بارش برف را مقصر ناتوانی در شکست لستر دانست."

 

1589047

 

"یورگن کلوپ وزش باد را مقصر شکست برابر ساوتهمپتون دانست."

 

1589045

 

"یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، سرمربیان لیگ برتر را مقصر موفقیت منچسترسیتی دانست."

 

1589042

 

"یورگن کلوپ هوای گرم و چمن خشک را دلیل شکست برابر بری می داند."

 

1589037

 

"یورگن کلوپ چمن خشک استادیوم هاوثورن و داوران را مقصر تساوی برابر وست بروم می داند."

 

 

1589038

 

"یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ادعا می کند که وزش باد مانع از ارائه فلسفه فوتبال سیال او شد." 

 

1589039

 

"یورگن کلوپ وزش باد را دلیل شکست برابر ولور همپتون در FA Cup می داند."

 

1589040

 

"یورگن کلوپ به شکل حیرت آوری ادعا می کند که BT اسپورت دستور داده تا بازی این تیم برابر لیورپول کوتاه‌تر شود!"

 

دیدگاه‌ها