کد خبر : 1748287 | 21 فروردين 1400 ساعت 18:34 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: PSG هم اینگونه بایرن را مغلوب کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیمش به اندازه کافی خلق موقعیت نداشته است.

گواردیولا: PSG هم اینگونه بایرن را مغلوب کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در دیداری عجیب و در مقابل لیدز یونایتد 10 نفره در دقیقه 91 دروازه خود را باز شده دید و با نتیجه 1-2 مغلوب شد. پپ گواردیولا ضمن تمجید از سبک بازی لیدز مدعی شد تیمش نباید اجازه خلق موقعیت به حریف روی ضدحملات را می داد.

 

پپ گواردیولا گفت: "وقتی 11 به 11 هم بازی می کردیم جریان مسابقه نزدیک بود. وقتی خیلی خوب بازی می کردیم دروازه مان باز شد، نباید اجازه بدهیم این اتفاق تکرار شود. به اندازه کافی هجومی نبودیم و اگرچه بارها تا یک سوم حریف پیش می رویم، اما متاسفانه قادر به باز کردن دروازه حریفان نیستیم. به اندازه کافی فرصت ایجاد نکردیم و وقتی برابر تیم هایی بازی می کنیم که ساختارشان بر اساس زدن ضدحمله است، نباید چنین اجازه ای به حریفان بدهیم.

 

1587550

 

اما دروازه ما یک بار دیگر روی ضدحملات باز شد. بنابراین باید تیم های حریف را با حضور بازیکنانی چون ژوائو کانلسو و الکس زینچنکو کنترل کنیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در پایان دروازه ما باز شد. قدرت انتقال توپ بازیکنان لیدز یونایتد فوق العاده است، بنابراین باید به این تیم تبریک گفت.

 

در آخرین بازی لیگ قهرمانان، بایرن 36 ضربه و پی اس جی پنج ضربه زدند، اما پاری سن ژرمن پیروز شد. جان استونز فوق العاده بود و ما بارها به نزدیک دروازه حریف می رسیم، اما بعد از آن نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. همیشه احتمال برد و باخت وجود دارد، ما تا آنجا که ممکن است تلاش کردیم آماده شویم و بازیکنانم خیلی تلاش کردند، اما نتوانستیم به هدف مان برسیم."

دیدگاه‌ها