کد خبر : 1748293 | 21 فروردين 1400 ساعت 18:45 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب دانشگر و با حضور 4 دروازه بان

رونمایی از لیست استقلال برای سفر به عربستان

سرمربی استقلال لیست نهایی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد.

رونمایی از لیست استقلال برای سفر به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ظهر یکشنبه عازم کشور عربستان خواهند شد. از این رو امروز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال لیست بازیکنان مورد نظرش برای حضور در عربستان را به مسئولان باشگاه ارائه کرد و مشخص شد آبی ها با 27 بازیکن عازم جده می شوند.
لیست بازیکنان استقلال برای سفر به عربستان به شرح ذیل است:


دروازه بان ها: رشید مظاهری، سیدحسین حسینی ، امیرحسین بیات و سینا سعیدی فر


مدافعان: سیداحمد موسوی، عارف غلامی، وریا غفوری، متین کریم زاده، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی ، هرویه میلیچ و آرش داجلیری


هافبک ها: مهدی مهدی پور، سبحان خاقانی، سینا خادم پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، سعید مهری، بابک مرادی و فرشید اسماعیلی


مهاجمان: شیخ دیاباته، مهدی قایدی، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و عرفان گل محمدی


از نکات قابل توجه لیست آبی های پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا غیبت محمد دانشگر است. مدافع مغضوب فرهاد مجیدی با وجود پادرمیانی ها و فشارها روی سرمربی استقلال، نتوانست نظر این مربی را جلب کند و به همین خاطر غایب بزرگ استقلال در سفر به عربستان است.


از سوی دیگر مجیدی برای حضور در لیگ قهرمانان 4 دروازه بان را همراه خود خواهد برد که مشکلی از این بابت در اردوی چند روزه تیمش وجود نداشته باشد.
حضور بازیکنان جوان مثل گل محمدی، داجلیری، سعیدی فر، خادم پور  و ... نیز قابل توجه است که شاید فرصت بازی کردن به این نفرات هم در دور گروهی لیگ قهرمانان برسد.


گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال با پرواز ساعت 15 فردا(یکشنبه) هواپیمایی وارش عازم عربستان خواهند شد.

دیدگاه‌ها