کد خبر : 1748295 | 21 فروردين 1400 ساعت 18:54 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

فروتنی بیلسا؛ سیتی لایق پیروزی بود

مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد اعتراف کرد منچسترسیتی لایق پیروزی بر تیمش بوده است.

فروتنی بیلسا؛ سیتی لایق پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیدز یونایتد امروز در شرایطی که 10 نفره بود با گل دقیقه 91 دالاس دست به کار بزرگی زده و 1-2 سیتی را شکست داد. مارچلو بیلسا در پایان بازی مدعی شد منچسترسیتی موقعیت های بیشتری خلق کرده و شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این دیدار داشته است.

 

مارچلو بیلسا گفت: "روحیه تیمی لیدز به گونه ای است که وقتی شرایطش وجود داشته باشد علاقمندیم فوتبالی هجومی ارائه دهیم. امروز دالاس با دویدن های فراوان، رافینیا با بهم زدن تعادل حریف و هلدر با تلاش بی اندازه اش به ما اجازه داد امید به گلزنی مان را حفظ کنیم. وقتی پیروز شدیم که سیتی بر بازی مسلط بود و این موضوع ارزش پیروزی ما را بیشتر می کند.

 

1589446

 

برتری مقابل پپ گواردیولا؟ این لیدز بود که منچسترسیتی را شکست داد و این نتیجه به این معنی نیست که من خودم را به سرمربی حریف تحمیل کرده ام. پیروزی در بازی هایی مثل امروز بسیار دشوار است.

 

فکر می کنم لیاقت این نتیجه را داشتیم، اما عادلانه اش این بود که سیتی پیروز شود، زیرا آنها بر بازی تسلط داشته و موقعیت های بیشتری خلق کردند. هدفم همیشه این است که در بازی بعدی سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و بر اساس نتایجی که می گیریم ، جایگاهی که لیاقتش را داریم در جدول کسب کنیم.

 

اخراج کوپر؟ من برای داوری انگلیسی خیلی ارزش قائل هستم و با اضافه شدن VAR از نظر من تمام تصمیمات موجه و درست است."

دیدگاه‌ها