کد خبر : 1748337 | 21 فروردين 1400 ساعت 21:46 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مقابل رئال مادرید باید بی اشتباه باشیم

یورگن کلوپ مدعی شد با فراز و نشیب های اتفاقات این فصل کنار آمده است.

کلوپ: مقابل رئال مادرید باید بی اشتباه باشیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار و با گل دقایق پایانی ترنت الکساندر آرنولد موفق شد 1-2 آستون ویلا را مغلوب کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد. یورگن کلوپ در پایان این دیدار اذعان داشت بازیکنان لیورپول برای صعود در دیدار مقابل رئال مادرید باید بدون اشتباه در زمین ظاهر شوند.

 

یورگن کلوپ گفت: "امروز هم امکان داشت همان اتفاق تکراری رخ بدهد. یعنی اینکه عملکرد خوبی داشته باشیم، اما مرتکب یک اشتباه شده و به همین علت مغلوب شویم. پذیرفته ایم که فصلی پرفراز و نشیب داریم و باید با این مسائل کنار آمد. خیلی زود به گل تساوی هم دست یافتیم که البته آفساید اعلام شد.

 

1589214

 

امیدوارم بتوانیم این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و اگر این اتفاق رخ دهد دستاوردهای فوق العاده ای داشته ایم. اما صادقانه دیگر از اتفاقاتی مانند نیمه اول بازی امروز مقابل ویلا تعجب نمی کنم و باید بدانیم که دو دیدار دشوار برابر رئال مادرید و لیدز پیش رو داریم. اما امروز در دقایق پایانی به زیبایی دروازه ویلا را باز کردیم و یکی از بهترین گل های چند وقت اخیر خود را به ثمر رساندیم.

 

برای صعود مقابل رئال مادرید باید بی خطا و اشتباه ظاهر شده و با تمام توان خود تلاش کنیم هر کاری که می توانیم برای صعود انجام دهیم. رئال مادرید نیز به خوبی می داند هنوز همه چیز تمام نشده و ما قادریم عملکردی بهتر از مسابقه رفت ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها