کد خبر : 1748431 | 22 فروردين 1400 ساعت 10:16 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

پس از زدن گل پیروزی قرمزها؛

طعنه الکساندر آرنولد به منتقدان: سرگرم نشدید؟

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول، چند هفته سخت را در سطح ملی و باشگاهی پشت سر گذاشت اما توانست در دیدار شب گذشته قرمزها برابر استون ویلا یک گل سرنوشت ساز به ثمر برساند.

طعنه الکساندر آرنولد به منتقدان: سرگرم نشدید؟

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد با به ثمر رساندن گل دوم و پیروزی بخش لیورپول در پیروزی 2-1 این تیم برابر استون ویلا در آنفیلد پاسخ محکمی به منتقدان خود داد.

الکساندر آرنولد هفته های سختی را در سطح ملی و باشگاهی پشت سر گذاشته بود و پس از دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس، در بازی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مرتکب اشتباهی غیرقابل جبران شد و دروازه الیسون را باز شده دید.

ستاره 22 ساله لیورپول اما در بازی با استون ویلا دوباره به اوج بازگشته بود و حضور گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، روی سکوها نیز به او انگیزه ای مضاعف برای درخشش داد. او بلافاصله پس از بازی در شبکه های مجازی به منتقدان خود طعنه زد.

 

1589790

 

الکساندر آرنولد در توییتی که به وضوح خطاب به کسانی بود که به توانایی های او شک داشتند و در هفته های اخیر از او انتقاد کرده بودند، با نقل قولی از فیلم گلادیاتور، جنگجوی درون خود را به نمایش گذاشت و نوشت: "سرگرم نشدید؟"

لیورپول نیاز مبرمی به این برد و پایان دادن به هشت بازی خانگی بدون پیروزی در آنفیلد داشت و گل الکساندر آرنولد در وقت های تلف شده بازی به فریاد کلوپ و شاگردانش رسید.

 

1589792

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از این بازی درباره الکساندر آرنولد گفت: "می توانیم آن صحبت ها درباره ترنت را بس کنیم. همه موافقند که او بازیکنی درخشان و استثنایی است. این تصمیم گرت ساوت گیت است که برای تیمش چه کار می کند اما لازم نیست که ما هر هفته در این باره صحبت کنیم. لازم نیست که هر هفته وضعیت بازیکنان را توجیه کنیم."

 

1589793

 

جیمز میلنر، هافبک کهنه کار لیورپول نیز درباره الکساندر آرنولد گفت: "این گل خیلی چیزها درباره شخصیت او به ما نشان می دهد. مردم فراموش می کنند که او چقدر جوان است و چقدر سن و سال کمی دارد. او تا اینجا در حرفه اش بسیار خوش شانس بوده و بیرون ماندن از فهرست تیم ملی انگلیس یکی از اولین ناامیدی ها و ناکامی های او است. اما  در پایان بازی یک گل خیلی مهم زد. برای او خیلی خوشحالیم."

دیدگاه‌ها