کد خبر : 1748465 | 22 فروردين 1400 ساعت 13:12 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

نکونام به رکورد 8 ساله العین پایان داد

فولاد در حالی موفق شد با شکست العین به مرحله گروهی ACL صعود کند که حریف اماراتی در 8 سال گذشته همواره در مرحله اصلی حضور داشته است.

نکونام به رکورد 8 ساله العین پایان داد

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها شب گذشته دست به کار بزرگی زدند و با نتیجه غیرمنتظره 4 بر صفر از سد العین عبور کردند تا با راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد نمایندگان ایران را به عدد 4 برسانند.


العین که طی سالهای گذشته یکی از قدرتمندترین تیم های آسیایی بود که سابقه قهرمانی در این رقابت ها را نیز دارد، طی سالیان گذشته همواره به عنوان یکی از نمایندگان امارات در این رقابت ها شرکت کرده بود ولی در بازی های امسال، آنها به سد بزرگ فولاد برخورد کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.


العین از سال 2012 که نتوانست در رقابت های لیگ قهرمانان آسای حضور پیدا کند، در سالهای اخیر به صورت متوالی و طی 8 دوره گذشته همواره در مرحله اصلی و گروهی ACL حاضر بود ولی حالا نکونام و شاگردانش به نوار حضور دائمی نماینده امارات پایان دادند تا پس از 9 سال، آنها یکبار دیگر از خانه نظاره گر بازی های آسیایی باشند.


علاوه بر این، العین پیش از دیدار شب گذشته، 3 بار در مرحله پلی آف حاضر شده بود که در هر سه مرتبه موفق شده بود با پیروزی بر حریف خود، راهی مرحله گروهی شود ولی این اتفاق شب گذشته رخ نداد تا شاگردان نکونام با شایستگی کامل راهی مرحله اصلی این بازی ها بشوند.

دیدگاه‌ها