کد خبر : 1748975 | 24 فروردين 1400 ساعت 17:00 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

رودریگو بنتانکور:

فتح اسکودتو هنوز برای یوونتوس ممکن است

رودریگو بنتانکور، هافبک اوروگوئه ای یوونتوس هنوز فتح اسکودتو را غیرممکن نمی داند.

فتح اسکودتو هنوز برای یوونتوس ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله هشت هفته مانده به پایان این فصل سری آ، یوونتوس 12 امتیاز با اینتر فاصله داشته و شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد. اما رودریگو بنتانکور مدعی شد هنوز از نظر ریاضی فتح اسکودتو ممکن بوده و یوونتوس قصد دارد تا پایان فصل در تمام دیدارهای پیش رو پیروز شود.

 

رودریگو بنتانکور گفت: "در نیمه اول دیدار مقابل جنوا از نظر ذهنی بسیار خوب عمل کردیم. ما اخیرا خیلی پیشرفت کرده ایم، اما هنوز باید بهتر شویم. در نیمه دوم افت کرده و اجازه دادیم بازیکنان جنوا صاحب توپ شوند و به همین دلیل دروازه ما یک بار باز شد.

 

1578717

 

ما باید بتوانیم در تمام طول مسابقه نمایشی مانند نیمه اول داشته باشیم. آندره آ پیرلو هنوز در این رابطه چیزی به ما نگفته، اما با از سر یری تمرینات بی شک دوباره به ما تذکر خواهد داد. از نظر شخصی نیز در مقابل ناپولی و جنوا احساس خوبی داشتم، می دانم که باید پیشرفت کنم و می خواهم این مسیر را ادامه دهم. دیدار بعدی مقابل آتالانتا اهمیت زیادی داشته و چالش بزرگی پیش روی یوونتوس خواهد بود.

 

آتالانتا نیز در جدول نزدیک ما بوده و می خواهد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. از نظر من فتح اسکودتو و رسیدن به اینتر هنوز غیرممکن نیست و تا زمانی که رسیدن به این هدف از نظر ریاضی امکان پذیر باشد ما تلاش خواهیم کرد. ما قصد داریم در تمامی بازی های پیش رو پیروز شده و به حداکثر امتیازات ممکن دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها