کد خبر : 1749014 | 24 فروردين 1400 ساعت 19:35 | 52.4K بازدید | 3 دیدگاه

آدام لالانا:

جرات نمی‌کردم به بازیکنان رئال مادرید نزدیک شوم!

آدام لالانا، هافبک سابق لیورپول آمادگی حضور در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 برابر رئال مادرید را نداشته است.

جرات نمی‌کردم به بازیکنان رئال مادرید نزدیک شوم!

به گزارش "ورزش سه"، آدام لالانا که در حال حاضر در برایتون بازی می کند، در فینال سال 2018 و بعد از مصدومیت دلخراش محمد صلاح به جای او وارد میدان شد، اما او نیز نتوانست مانع شکست لیورپول برابر رئال مارید شود. حالا آدام لالانا فاش کرد در مرز آمادگی نبوده و شرایط دشواری را در حدود آن 70 دقیقه تجربه کرده است.

 

آدام لالانا گفت: "اکنون که به گذشته نگاه می کنم حس می کنم آن شب خیلی ترسیده باشد. شاید وحشت زده کمی واژه ای افراطی باشد، اما با نگاه به گذشته احساس می کنم حالا در شرایطی قرار گرفته ام که شاید بتوانم این حرف را بزنم. من یک سال وحشتناک داشتم و مصدومیت ها یکی پس از دیگری رخ داد و من هنگام حضور در زمین نمی توانستم ریتم بازی خود را پیدا کنم.

 

1590720

 

من تازه از یک مصدومیت بزرگ همسترینگ رها شده و فکر می کنم تنها 15 دقیقه از آخرین بازی فصل لیگ برتر بازی کرده و به همین علت آماده نبودم. ما در فینال لیگ قهرمانان مغلوب شده بودیم و من به یاد می آورم که پس از پایان بازی فقط خودم را تسکین می دادم که بالاخره توانستم تا پایان در میدان بمانم.

 

من نمی توانستم به بازیکنان حریف و به لوکا مودریچ نزدیک شوم. یادم می آید که فقط می دویدم و وقتی دیر می رسیدم تکل می زدم. هرگز با خودم فکر نمی کردم که چه خوب که در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم. فقط یادم می آید به خودم می گرفتم خدا را شکر که هنگام باز شدن دروازه لیورپول من اشتباه نکردم."

دیدگاه‌ها