کد خبر : 1749370 | 26 فروردين 1400 ساعت 15:15 | 33.3K بازدید | 12 دیدگاه

ناچو فرناندز:

چلسی؟ برای رئال رفتن به فینال عادی شده

مدافع رئال مادرید چلسی را حریف خطرناکی عنوان کرد ولی خوشبین است که راهی فینال چمپیونزلیگ شوند.

چلسی؟ برای رئال رفتن به فینال عادی شده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته به هدفش رسید و با یک تساوی بدون گل در آنفیلد توانست لیورپول را حذف کرده و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. بازی رفت در ورزشگاه دی استفانو با برتری 3-1 رئال تمام شده بود.

رئال مادرید هر دو بازی را در غیاب دو مدافع میانی اصلی اش یعنی سرخیو راموس و رافا واران بازی کرد ولی جانشین ها یعنی ناچو و ادر میلیتائو نمایش فوق العاده ای داشتند.

 

 

1591174

 

 

 ناچو مدافع باتعصب رئال مادرید در پایان بازی گفت:« این بهترین فصل تمام دوران فوتبالم است. حس خوبی دارم و اعتماد به نفسم بیشتر از گذشته است. می دانستیم که برتری 3-1 بازی رفت فاکتور مهمی است و اینکه لیورپول برای جبران حمله خواهد کرد. آنها موقعیت هایی داشتند ولی تیم از لحاظ دفاعی تماشایی بود. شاید در فاز حمله نسبت به بازی رفت کمی افت داشتیم ولی چندان هم عجیب نیست، وقتی بازی رفت را 3-1 پیروز شده اید.»

 

ناچو ادامه داد:« هم من و هم میلیتائو بازیکنان تیم اول باشگاهیم و اگر پیراهن رئال را به تن داریم، حتما به دلیل مشخصی بوده است. سه بازی در بالاترین سطح را بدون مشکل پشت سر گذاشتیم و با وجود اینکه هر سه بازی هایی دشوار بودند، ولی عملکردمان نمره قبولی گرفت.»

 

 

1586818

 

 

چلسی حریف نیمه نهایی:« وقتی به لیورپول خوردیم، می گفتند ما شانس اول صعود نیستیم. حالا یک تیم دشوار دیگر را پیش رو داریم ولی اعتماد به نفس مان بیشتر از قبل شده و انگیزه مان برای رسیدن به فینال بسیار بالاست. ما به اینگونه بازی ها و رفتن به فینال لیگ قهرمانان عادت داریم.»

 

دیدگاه‌ها