کد خبر : 1749519 | 27 فروردين 1400 ساعت 10:57 | 35.3K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد قطری ها از میزبانی گوا هندوستان

رسانه های قطری همچنان به انتقاد از وضعیت میزبانی گوا و کشور هندوستان می پردازند.

انتقاد قطری ها از میزبانی گوا هندوستان

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی گروه پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هندوستان سپرده است، داد تمامی همگروهی های گوا درآمده و هر سه تیم پرسپولیس، الریان و الوحده به این وضعیت میزبانی معترضند.


روزنامه الوطن در چاپ امروز خود نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه گوا هنوز زمین تمرین ثابتی را برای الریان پیدا نکرده اند و این باشگاه هر روز به دنبال پیدا کردن جایی برای انجام تمرینات آماده سازی خودش است.


این روزنامه نوشته است که الریان روزانه برای انجام تمریناتش پیش از مصاف با گوا، مسیر طولانی را برای رسیدن محل تمرین طی می کرده و هر روز در مکان های مختلفی تمرینات خود را انجام داده است و قطری ها تاکنون اینگونه میزبانی را در هیچ جایی مشاهده نکرده اند.


الوطن همچنین در پایان نوشته است که الریان در روز بازی با گوا، برای نخستین بار بود که در زمین اصلی محل برگزاری مسابقات به میدان می رفت در حالیکه حق طبیعی تیم هاست که پیش از برگزاری دیدار اصلی، در محل برگزاری مسابقه حداقل یک جلسه تمرینی را پشت سربگذارند و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برای تیم های گروه E زمینه های مناسبی جهت انجام تمرینات بیندشید.


پیش از این نیز یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به وضعیت میزبانی هندی ها معترض شده بود. هانک تن کاته سرمربی الوحده هم پس از شکست برابر پرسپولیس، در کنفرانس خبری از این وضعیت میزبانی انتقاد کرده بود.

دیدگاه‌ها