کد خبر : 1749548 | 27 فروردين 1400 ساعت 13:15 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

خونسردی باورنکردنی کروس قبل از بازی با لیورپول

تونی کروس بیست دقیقه قبل از شروع بازی برگشت رئال و لیورپول در آنفیلد مشغول صحبت با برادرش بود.

خونسردی باورنکردنی کروس قبل از بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب رئال مادرید موفق شد با گرفتن یک تساوی بدون گل از لیورپول در آنفیلد راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

در این بازی رئال درخشش بازی هفته گذشته را نداشت ولی با دفاعی خوب و منسجم توانست قرمزها را متوقف کند و به هدفش برسد. تونی کروس ستاره آلمانی رئال از ابتدا در میدان بود ولی در نیمه دوم تعویض شد. او یکی از بازیکنانی است که فشردگی بازی های اخیر باعث شده تا خطر مصدومیتش احساس شود و شاید در بازی های پیش روی رئال زیدان به او کمتر میدان بدهد.

 

 

1591645

 

 

فلیکس کروس برادر ستاره رئال در مصاحبه با دازن فاش ساخت که در حال صحبت با تونی تنها 20 دقیقه قبل از شروع بازی لیورپول-رئال بود و جالب تر اینکه در مورد یک بازی از دسته دوم فوتبال آلمان صحبت می کردند:« می توانید 5 دقیقه قبل از فینال جام جهانی به تونی زنگ بزنید و با او صحبت کنید. او شخصیتی خونسرد دارد و فوتبال هرگز او را عصبی نمی کند. در واقع مسائل بیرون فوتبال بیشتر به او استرس وارد می کنند تا زمانی که قرار است وارد زمین شود.»

 

 

1591158

 

 

فلیکس ادامه داد:« با تونی در مورد بازی اوزنابروک و رگنسبورگ حرف می زدیم که با برتری 0-1 رگنسبورگ تمام شد. من معتقد بودم بازی بهتر بود مساوی می شد ولی تونی گفت این نتیجه برای شما بهتر است. ما با این دو تیم برای سقوط نکردن می جنگیم.»

 

لازم به ذکر است که فلیکس کروس برای آینتراخت برانشوایگ بازی می کند و خطر سقوط به دسته سوم را به شدت حس می کنند.

 

دیدگاه‌ها