کد خبر : 1749571 | 27 فروردين 1400 ساعت 15:03 | 33.9K بازدید | 3 دیدگاه

مایکل اوون:

کاسیمیرو حریف مقابلش را نابود می کند

نمایش کاسیمیرو در برابر لیورپول تحسین های جهانی را به دنبال داشت. او در پایان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

کاسیمیرو حریف مقابلش را نابود می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در آنفیلد با نمایشی خوب و دفاعی منسجم توانست مانع گلزنی لیورپولی ها شود و با یک تساوی بدون گل و به لطف برتری 3-1 بازی رفت توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

 

1591223

 

 

در این بازی نمی توان از نقش کاسیمیرو بی تفاوت گذشت. هافبک دفاعی برزیلی رئال که بسیاری او را در این پست بهترین می دانند، اکثر حملات قرمزها را ناکام گذاشت.

 

 

1580698

 

 

ریو فردیناند مدافع سابق یونایتد در مورد کاسیمیرو گفت:« او یک فوتبالیست فوق العاده عالی است و چرک و سرسختانه بازی می کند. چندین بار بازی هایش را از نزدیک دیده ام و برابر لیورپول هم عالی کار کرد. او می تواند در سخت ترین شرایط، بازیکن آزاد حریف را مهار کند. او نقش یک هافبک دفاعی را به بهترین شکلش بازی می کند. همیشه دوست دارید چنین بازیکنانی را در تیم تان داشته باشید.»

 

 

1565831

 

 

مایکل اوون ستاره سابق لیورپول، رئال و تیم ملی انگلیس نیز در توصیف کاسیمیرو گفت:« او در رئال غیر قابل جایگزین است. به بازیکنی مثل او در هر تیمی نیاز است. به خصوص وقتی برابر تیمی که شدیدا پرس می کند بازی می کنید، به بازیکنی مثل کاسیمیرو نیاز پیدا خواهید کرد. اولین پاس های او حریف مقابل را می کشد.»

دیدگاه‌ها