کد خبر : 1749688 | 28 فروردين 1400 ساعت 11:00 | 28.6K بازدید | 10 دیدگاه

جورجو کیه لینی:

کاش همه مشکلات مثل رونالدو بودند

جورجو کیه لینی معتقد است نظر پپ گواردیولا در مورد دشواری های بازی مقابل آتالانتا صحت دارد.

کاش همه مشکلات مثل رونالدو بودند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد شرایط دشوار کریستیانو رونالدو در رختکن یوونتوس و احتمال جدایی این بازیکن در تابستان منتشر شده است. اما جورجو کیه لینی، کاپیتان متعصب و ایتالیایی یوونتوس معتقد است نباید با پرداختن به این مسائل کاری کرد حواس بازیکنان بیانکونری از ادامه فصل پرت شود.

 

1587305

 

جورجو کیه لینی گفت: "اگر کریستیانو رونالدو مشکل یوونتوس است من امیدوارم مشکلات فراوانی از این دست داشته باشیم. ما نباید فکرمان را درگیر آنچه می توانست رخ دهد و نداد بکنیم. با توجه به این اما و اگرها حواس من پرت می شود. ما باید تا آنجا که ممکن است بالاتر برویم و شاید هدف ما رتبه دوم باشد، زیرا اینتر فاصله زیادی پیدا کرده، اما ما چنین هدفی داریم.

 

ما یک نمایش درخشان مقابل ناپولی و عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در مقابل جنوا نیز این روند را ادامه دادیم. پیروزی برابر ناپولی مهم بود و ما روز یکشنبه با ایجاد موقعیت های زیادی برابر جنوا به این روند تداوم بخشیدیم. حالا باید به آتالانتا که یک تیم فیزیکی و فنی بوده و به شدت پرس می کند فکر کنیم. پپ گواردیولا درست می گفت، بازی کردن مقابل آتالانتا مثل رفتن به دندانپزشکی است. اما ما نیز سلاح هایی داریم که آتالانتا را با مشکل روبرو کنیم. امسال نتوانستیم به روند موفقیت تداوم بخشیم، اکنون باید این کار را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها