کد خبر : 1749755 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:57 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

از زلاتان تا دوناروما؛ مذاکرات مهم میلان و رایولا

سوپر ایجنت فوتبالی در ایتالیا حضور دارد تا با سران میلان در مورد چند جا به جایی احتمالی مذاکره کند.

از زلاتان تا دوناروما؛ مذاکرات مهم میلان و رایولا

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا مدیر برنامه معروف ایتالیایی چند روزی است که در کشورش حضور دارد. اخیرا گفته شد او در هتلی در  تورین اقامت داشت ولی گویا مذاکره ای با سران یوونتوس صورت نگرفت. عمده دلیل حضور رایولا در ایتالیا اما به مذاکراتش با سران میلان ارتباط دارد. مذاکراتی بسیار مهم که می تواند منجر به جدایی چند بازیکن از این تیم و نیز انتقال چند بازیکن از تیم های دیگر به میلان شود.

 

 

1591985

 

 

رایولا مدیربرنامه های سه بازیکن فعلی میلان است: زلاتان ابراهیموویچ، السیو رومانیولی و جی جی دوناروما.

قرارداد زلاتان و دوناروما در پایان فصل به اتمام می رسد ولی در این بین یک تفاوت وجود دارد. اخیرا پائولو مالدینی مدیر ورزرشی میلان تایید کرد که توافق بر سر تمدید با زلاتان نهایی شده ولی در مورد دوناروما شرایط پیچیده است.

 

 

1591983

 

 

رایولا برای تمدید قرارداد دوناروما تقاضای دستمزد 12 میلیون یورویی کرده است ولی میلان حاضر نیست بیشتر از 8 میلیون یورو بدهد. اگر در نهایت درخواست رایولا مورد قبول قرار بگیرد، دوناروما بیشترین دستمزد را در میان گلرهای دنیا دریافت خواهد کرد. او همین حالا چند باشگاه بزرگ را خواهان خود می بیند.

السیو رومانیولی نیز بحث معاوضه اش با فدریکو برناردسکی(بازیکن یوونتوس) دیگر موکل رایولا در میان است.

گفته می شود رایولا، آلفونس آرئولا گلر 28 ساله فرانسوی که از پی اس جی قرضی برای فولام بازی می کند را نیز به میلان پیشنهاد داده تا او جانشین دوناروما شود. آرئولا فصل قبل را قرضی در رئال مادرید بازی کرد.

 

 

1591984

 

 

دیگر موکل رایولا کسی نیست جز دانیل مِلان ستاره 22 ساله پی اس وی آیندهوون که فصل جاری در 41 بازی توانسته 25 گل بزند و 11 پاس گل بدهد. او تا 2024 با تیم هلندی قرارداد دارد. او در آکادمی فوتبال آژاکس و آرسنال رشد یافته و از 2017 در عضویت آیندهوون قرار دارد.

 

 

1591986

دیدگاه‌ها