کد خبر : 1749806 | 28 فروردين 1400 ساعت 19:42 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست‌جالب کونته:از من انتقاد کنید ولی از اینتر نه

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در مسابقه فردا برابر ناپولی کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

درخواست‌جالب کونته:از من انتقاد کنید ولی از اینتر نه

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله هشت هفته مانده به پایان رقابت‌های سری آ اینتر با 11 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی میلان در صدر جدول قرار گرفته و همین موضوع باعث شده که شاگردان آنتونیو کونته از بیشترین شانس برای فتح اسکودتو برخوردار باشند.

 

نراتزوری فرداشب در چارچوب هفته سی و یکم سری آ و در رقابتی دشوار مهمان ناپولی خواهد بود؛ مسابقه ای که پیروزی در آن می‌تواند اینتر را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر کند. آنتونیو کونته پیش از این مسابقه گفت: " این یک بازی سخت خواهد بود و همان طور که می دانید من همیشه ناپولی را بین دو یا سه تیمی قرار می‌دهم که می تواند تا پایان اسکودتو را به چالش بکشد. جنارو گتوزو یک مربی عالی است و این یک امتحان دشوار برای ما خواهد بود. او خیلی خوب کار می کند اما همان طور که می دانیم وقتی نتیجه حاصل نمی شود مربی اولین کسی است که مورد انتقاد قرار می گیرد."

 

 

1592059

 

 

با وجود صدرنشینی قاطع اینتر، این تیم کماکان به خاطر سیستم دفاع و ضد حمله خود مورد انتقاد قرار می گیرد. کونته در این باره گفت: " من متوجه شده ام که همه چیز به من ربط پیدا می کند. البته من با این مسئله مشکلی ندارم به شرط اینکه از اینتر انتقاد نشود. هنوز امتیازات زیادی برای کسب کردن باقی مانده و ما برای پیروزی به ناپولی خواهیم رفت.

 

ما نباید در دام قطعی شدن فتح اسکودتو بیفتیم زیرا هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. ما می دانیم که فداکاری های زیادی برای رسیدن به این مهم انجام داده ایم اما در عین حال باید درک کنیم که چند قدم دیگر برای رسیدن به هدف مان باقی مانده است."

 

 

1592060

 

 

کونته درباره رقابت بین روملو لوکاکو و کالیدو کولیبالی در مسابقه فردا نیز گفت: " کولیبالی جزو دو، سه مدافع برتر دنیا است. هنگامی که در چلسی بود می‌خواستم او را به آنجا بیاورم. در واقع از آن زمان پیشرفت زیادی کرده است. لوکاکو نیز پیشرفت زیادی کرده و این جدال زیبایی خواهد بود اما نهایتاً هر دو بازیکن باید برای تیم تلاش کنند."

دیدگاه‌ها